امسال
آذربایجان‌غربی امسال میزبان برگزاری ۳ رویداد بین‌المللی ورزشی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 16 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان امسال میزبان سه رویداد مهم ورزشی در سطح بین‌المللی شامل رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان، رقابت‌های هندبال ساحلی و مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن است.

کیومرث پورایراندوست در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی اشنویه اظهار داشت: ارومیه امسال میزبان هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در آبان‌ماه، مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی در شهریورماه و مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن در بهمن‌ماه خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: درحال حاضر تمرینات برخی از رشته‌هایی که درگیری کمتری دارند براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا آغاز شده ‌است و مجوز برگزاری سایر مسابقات از اول تیرماه و مجوز برگزاری فوتبال دسته یک و لیگ برتر از دهم تیرماه براساس دستورات ستاد ملی کرونا داده شده است.

پورایراندوست در زمینه اجرای طرح‌های ورزشی در استان نیز گفت: ۲۲ طرح ورزشی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در استان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال همچنین پیش‌بینی می‌شود ۳۹ طرح ورزشی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری برسد.

 وی افزود ساخت مقبره  مرحوم جهان پهلوان سیامند رحمان نیز  از اموری است که به صورت مستمر با همکاری فرمانداری و ادارات شهرستان اشنویه  در حال پیگیری بوده و اقدامات اولیه نیز برای احداث آن صورت گرفته که به‌زودی وارد فاز عملیاتی می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار