طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک کارآفرین
دکتر محمد‌رضا فرزین طی حکمی، حسین اسلامی را به عنوان مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک کارآفرین(نگاه) برگزید.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 16 June 2020
حسین اسلامی
دکتر محمدرضا فرزین، مدیر عامل بانک کارآفرین در راستای سیاست های نوین این بانک و تحولات بنیادین و سپردن مسئولیت ها به مدیران جوان و متخصص در حکمی مهندس «حسین اسلامی» را به عنوان مدیرعامل گروه فناوری بانک کارآفرین (نگاه) منصوب نمود.
حسین اسلامی متولد 1361 و فارغ التحصیل سازمان ملی استعدادهای درخشان (سمپاد)، مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران، دارای مدرک مدیریت اجرایی (EMBA) از دانشگاه تهران و مدیریت رسانه از دانشگاه علامه طباطبایی است.
وی از سال 1382 با مدیریت شرکت‌های خصوصی مختلف وارد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور شده است. دستیار اجرایی مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه کسب و کار شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(هلدینگ فناپ وابسته به بانک پاسارگاد)، معاون توسعه کسب و کار گروه داده پردازی بانک پارسیان، حضور اولیه در شکل‌گیری کنسرسیوم سپندار(حوزه عوارض الکترونیک بزرگراه‌ها)، حضور موثر در تاسیس و قائم مقام کنسرسیوم ققنوس(حوزه فناوری بلاکچین) از جمله فعالیت‌های وی در این سالها می باشد.
حسین اسلامی پیش از این نیز، به عنوان مشاور مدیرعامل در مجموعه شرکت داده ورزی سداد (هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی) و شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران فعالیت می‌کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار