کد خبر: ۸۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 15 June 2020

شهرام مومنی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت اعلام کرد: نجات یافتگان آتش‌سوزی بلوار شهید بهشتی رشت تاکنون به ۱۴ تن رسید.

تابناک/ آتش‌نشانان چندین ایستگاه آتش‌نشانی رشت به آتش‌سوزی رخ داده شده در، گلستان ۱۴ شهر رشت اعزام شدند.

شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۴۱ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، خودرو پشتیبان دستگاه تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در شهرک شهید بهشتی گلستان ۱۴ خبر داد.

وی با بیان اینکه آتش در طبقه اول ساختمان ۵ طبقه رخ داد، افزود: دود گرفتگی شدید ساختمان تجاری، تیم های نجات را به واحد های مختلف کشاند که در نهایت ۱۷ شهروند از میان دود و آتش به مکان امن انتقال یافتند.

وی ضمن تاکید بر اینکه یکی از شهروندان دچار سوختگی شده بود ادامه داد: سه آتش نشان بعلت شکستگی سر و دود گرفتگی دچار حادثه شدند که همگی توسط تیم اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مومنی با اشاره به تلاش تیم اطفایی در مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن، افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و آتش به واحد های ساختمانی دیگر سرایتی نداشت.

وی ادامه داد:۸ نفر بوسیله دستگاه تنفسی، ۱ نفر از داخل آسانسور و ۸ نفر توسط نردبان هیدرولیک از داخل آتش و دود به مکان امن انتقال یافتند.

همچنین با اعزام ۴ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتور آمبولانس به محل حادثه و امداد رسانی به مصدومان این حادثه توسط اورژانس گیلان در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار