استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به ضرورت بازنگری رفتار مردم و مسوولین برای مهار کرونا گفت: خاطیان سلامت به دادستانی معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 13 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل روابط عمومی استانداری،در جلسه ستاد استانی کرونا که صبح امروز (۲۴ خرداد) برگزار شد؛ خطاب به مدیران، فرمانداران و‌اعضای ستاد استانی گفت: وضعیت استان به لحاظ تعداد مبتلایان مطلوب نیست و‌نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسوولین برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مسوولین با جدیت بیشتری برروند اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت کنند، اظهار داشت: اولویت اصلی ما در استان مدیریت و‌ مهار کرونا است و مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت و‌خود و‌ دیگران را به خطر نیاندازند.

مقام ارشد استان افزود: وضعیت فعلی خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می کند و نیازمند مشارکت جدی مردم هستیم و امروز هم مکان های پرخطر توسط صدا و سیما به همه مردم اعلام می شود.

رییس ستاد کرونا استان کرمانشاه ادامه داد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات در تمام با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد کنند و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی کنند.

وی افزود: رسانه ها به صورت گسترده در حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کار کنند، گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان دهنده است، فرمانداران شخصاً وارد شوند و مسایل را پیگیری کنند.

بازوند تصریح کرد: اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم و اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود همه بیمارستانها درگیر می شوند.

وی در خاتمه تاکید کرد: بانکها، باشگاه های ورزشی، اصناف، صمت و همه نهادها با جدیت بر انجام توصیه های بهداشتی نظارت کنند و‌ مسوولین با گروههای پرخطری که سلامت مردم را به خطر می اندازند؛ برخورد کنند. هیچ گونه قصوری را در این زمینه نمی پذیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار