غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه بخش مهمی از مدیریت و مقابله با کرونا مربوط به فرهنگ سازی در جامعه است گفت: رویکرد همزیستی توام با کرونا نیازمند اصلاح رفتار مردم در رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی است.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 13 June 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شرایط تدام روند بیماری خسارات زیادی را در حوزه های مختلف به کشور وارد کرده است که مقابله و مدیریت آن تنها توسط خود مردم میتواند به سرانجام برسد.

وی در ادامه بانک ها و ادارات را از مراکز مهم و پر تردد در شهرستان عنوان کرد و افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان از این پس استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها توسط مراجعین و کارکنان الزامی است و از ورود افراد به این مراکز بدون داشتن ماسک ممانعت به عمل می آید.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته به دلیل افزایش تعداد مبتلایان، شهرستان در شرایط هشدارقرار گرفته است که لزوم همکاری و همراهی مردم را به منظور کنترل بیماری را بیش از پیش می طلبد.

 رییس ستاد مدیریت کرونا در سنقروکلیایی نقش مهم و اساسی بزرگان، رهبران فکری و نخبگان را در مدیریت ویروس کووید ١٩ را حائز اهمیت دانست و از آن ها به جهت مقابله با این ویروس و اهمیت سلامت مردم، همفکری و همراهی با مسئولین را خواستار شد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: همچنین کودکان به سبب جایگاه ویژه در میان خانواده ها میتوانند در ارائه توصیه ها موثر و مثبت عمل کنند.

وی در ادامه به تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمان اشاره کرد و ابراز داشت: تمامی نیروهای خدماتی و درمانی در این شرایط شبانه روز پای کار هستند بنابراین همچنان خود مراقبتی توسط عموم مردم جهت حمایت و کمک به این عزیزان مورد تاکید است.

وی بیان کرد: مدیریت استان تا به امروز در کنترل بیماری با همراهی مردم عملکرد مثبتی داشته است که در کشور هم مورد تقدیر وزارت بهداشت و درمان نیز قرار گرفت و همچنان لازمه ادامه راه همین همراهی و همدلی مردم با مسئولین است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار