محمدمهدی مفتح با اشاره به اینکه همه ادیان الهی و از جمله اسلام در بیش از هزار سال پیش، تبعیض نژادی و تفاوت‌گذاری میان سیاه و سفید را باطل اعلام کرده‌اند تصریح کرد: دولتمردان آمریکا از تمدن و دنیای مدرن روز حرف می‌زنند، اما پرچم‌دار جاهلیت مدرن در تمامی مناطق جهان هستند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 08 June 2020
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنفر از سیاست‌های تبعیض آمیز و جنایتکارانه دولت آمریکا در سال‌های اخیر بیش از پیش در داخل و خارج از مرزهایش گسترش یافته است.

به گزارش تسنیم، مفتح اظهار داشت: دولت آمریکا همچنان با سیاست قلدر مابانه و خوی استکباری خود می‌خواهد ملت‌های جهان را در اختیار قدرت ظاهری خود بگیرد غافل از آن که معادلات قدرت در جهان خیلی وقت است که تغییر کرده است.

وی افزود: ترامپ با رفتار‌های سبک و شرم‌آور خود هر روز به شکاف بین دولت‌ها و ملت‌های جهان با دولت آمریکا دامن می‌زند و کشتن آزار رسان یک سیاه‌پوست بی‌گناه، عمق این نفرت را در آمریکا به تصویر کشانده است.

وی با اشاره به اینکه همه ادیان الهی و از جمله اسلام در بیش از هزار سال پیش، تبعیض نژادی و تفاوت‌گذاری میان سیاه و سفید را باطل اعلام کرده‌اند تصریح کرد: دولتمردان آمریکا از تمدن و دنیای مدرن روز حرف می‌زنند، اما پرچم‌دار جاهلیت مدرن در تمامی مناطق جهان هستند.

مفتح تأکید کرد: آمریکا نه‌تن‌ها گرفتار رفتار‌های جنایتکارانه و تبعیض آلود بلکه منشأ تروریسم سازمان‌یافته و محور شرارت در جهان است و در هر جا حضور یافته به جنگ‌افروزی و کشتار بی‌گناهان دست‌زده است.

وی اعتراض گسترده مردم آمریکا به سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض آلود آمریکا را تصویری از نفرت ملت‌های آزاداندیش جهان از دولت آمریکا دانست و افزود: شهروند سیاه‌پوست و بی‌گناه آمریکایی که با قساوت تمام کشته شد در حقیقت نماد کشور‌های مستضعفی است که دولت‌های آن‌ها در مقابل آمریکا عقب‌نشینی می‌کنند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت متذکر شد: ساده‌انگاری است اگر فکر می‌کنیم دامن این اعتراض‌های ریشه‌دار فقط محدود به چند روز تظاهرات است بلکه همچنان که این جنایت‌ها ریشه‌دار است، در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افزایش این اعتراض‌ها با حجم بیشتر نفرت از دولتمردان آمریکا خواهیم بود.

وی ابراز کرد: این سنت الهی است که باطل دیر یا زود رفتنی و نابود شدنی است و حق، حقیقت و عدالت بر پایه‌های سست باطل چیره می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار