کد خبر: ۸۵۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 05 June 2020
امام‌جمعه ماسال با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی برای آینده مستکبرین و اشغالگران گفت: در اوایل دهه 40 امام خمینی، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامید و امروز عمق فتوای امام خمینی را درک می‌کنیم و شاهد فروپاشی بنیان‌های استکبار هستیم.
تحقق پیش‌بینی‌های امام خمینی برای فروپاشی استکبار

تابناک/ حجت‌الاسلام سید هادی موسوی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با اشاره به ارتحال ملکوتی امام خمینی و سالروز عروج این معمار کبیر اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز ایران به خاطر انقلابی است که بنیان‌گذار آن امام خمینی است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی امام خمینی برای آینده مستکبرین و اشغالگران گفت: در اوایل دهه 40 امام خمینی، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامید و در آن مقطع زمانی این حرف برای همگان قابل‌پذیرش نبود ولی امروز عمق فتوای امام خمینی را درک می‌کنیم و شاهد فروپاشی بنیان‌های استکبار هستیم.

امام‌جمعه ماسال با بیان اینکه هنوز هم عده‌ای به دنبال تحریف امام خمینی هستند، افزود: عده‌ای غرب‌گرا و غرب‌زده وقتی می‌خواهند امام (ره) را معرفی کنند امام و انقلاب را منهای آن معیارهای اصلی و شاخصه‌های اصلی معرفی می‌کنند و قصدشان انحراف از انقلاب است و باید جلوی این‌ها ایستاد تا جلوی انحراف گرفته شود.

موسوی با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا و تظاهرات مردم این کشور علیه اقدامات نژادپرستارانه بیان کرد: ذات آمریکا همین است که امروز همه دنیا مشاهده می‌کند نه آن کشور متمدن و بزک‌کرده‌ای که غرب‌گراها می‌خواهند به باور مردم القا کنند.

وی با اشاره به وجود فضای امنیتی و فضای تبعیض نژادی در آمریکا تصریح کرد: پلیس آمریکا در حالی زانوی خود را روی گردن شهروند سیاه‌پوست قرارداد که او فریاد می‌زد که نمی‌تواند نفس بکشد و این جنایت که سرمنشأ آن خوی نژادپرستی و وحشی‌گری دنیای غرب است که منجر به یک بیداری عظیم در مردم آمریکا شد.

امام‌جمعه ماسال با بیان اینکه دولت آمریکا برای سرکوب مردم تلاش می‌کند ولی این بیداری مردم آمریکا، می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند، گفت: این آتشی که به جان دولتمردان آمریکا افتاد نتیجه جنایت‌ها و آدم کشی‌های خودشان است و ترامپ درواقع واقعیت و خلق‌وخوی واقعی و ضد بشری آمریکا را به جهان نشان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار