کد خبر: ۸۵۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 05 June 2020
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "کرم جانی پور" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دانشگاه آزاد واحد یاسوج از لحاظ اداری به صورت تمام و کمال بازگشایی شده است و خدمات مربوطه را به دانشجویان ارائه می دهد اما از جنبه آموزش، مانند بقیه دانشگاه‌ها، آموزش مجازی را دنبال می کند.
وی تصریح کرد: تنها مشکلی که وجود دارد شیوع بیماری است، با توجه به رشد بیماری در شهرهای تابعه، اگر آموزش به صورت مجازی دنبال شود قطعا مناسب تر است با این وجود واحدهای تابعه مطابق با دستور سازمان مرکزی آمادگی بازگشایی و آموزش حضوری را دارند. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج اظهارکرد: تا زمانی که وضعیت به حالت هشدار وارد نشود، می توان به باز بودن دانشگاه ادامه داد هر چند آمارهای روزهای اخیر، حاکی از آن است که وضعیت استان به حالت هشدار نزدیک می شود.
جانی پور ادامه داد: کلاس‌ها تا جایی که امکان داشته باشد به صورت مجازی برگزار می شود. برای دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.
وی عنوان کرد: با توجه به غیرحضوری بودن، اجباری به حضور دانشجویان نیست تنها کسانی که اشکال داشته باشند یا برای کارهای اداری، می توانند در دانشگاه حضور یابند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج خاطرنشان کرد: دانشگاه خوابگاه ملکی ندارد در صورت حضور دانشجویان جلساتی برای نکات و مسائل بهداشتی و پیشگیری قبل از حضور دانشجویان با مسئولین خوابگاه های خودگردان برگزار خواهد شد.
جانی پور بیان کرد: در مورد سرویس های دانشجویی جلسه مقدماتی صورت گرفته و در صورت نیاز با رعایت فاصله‌گذاری در سرویس‌ها و تناسب تعداد دانشجو به سرویس نیازسنجی خواهد شد.
وی تصریح کرد: حوزه دانشجوی با پیگیری و توافق با یکی از مراکز تولید ماسک هماهنگی کرده که از تاریخ شروع امتحانات توزیع انواع ماسک با تخفیف ویژه دانشجویی به قیمت نصف بازار به دانشجویان عرضه کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: امتحانات با گستردگی زمانی(بازه یک ماهه) به صورت حضوری، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تعداد معدود در هر سانس و امتحانات مقطع دکتری با توجه به دستور سازمان به صورت غیر حضوری و به مجازی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار