استاندار کردستان:
استاندار کردستان پوشش کامل تحصیلی دختران را حایز اهمیت دانست و بر استفاده از همه امکانات برای جلوگیری از ازدواج زود هنگام دختران تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 01 June 2020

استاندار کردستان پوشش کامل تحصیلی دختران را حایز اهمیت دانست و بر استفاده از همه امکانات برای جلوگیری از ازدواج زود هنگام دختران تاکید کرد.

بهمن مرادنیا در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: از جمله نگرانی های موجود در استان افزایش آمار طلاق است و این امر به هیچ وجه زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست.

وی افزود: از دلایل افزایش طلاق در استان ازدواج زود هنگام دختران است که از ادامه تحصیل باز می مانند.

مرادنیا بیان کرد: باید از ظرفیت های روحانیون، افراد معتمد و چهره های دانشگاهی از تریبون های مختلف استفاده کرد تا معضل ازدواج زود هنگام دختران برطرف شود.

استاندار کردستان با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش استان برای تلاش در تداوم امر آموزش در دوران بیماری کرونا گفت: از همه امکانات باید استفاده شود تا دانش آموزان استان در سطح شهرها و روستاها دچار افت تحصیلی نشوند.

مرادنیا همچنین به تلاش ها برای احداث و بازسازی فضاهای آموزشی در استان نیز اشاره کرد و گفت: همه امکانات بکار گرفته شده تا دانش آموزان در فضای مناسب و استاندارد تحصیل کنند و مردم باید در جریان این فعالیت ها قرار بگیرند.

وی در ادامه نیز گریزی به وضعیت مدارس استثنایی در استان زد و افزود: مدارس استثنایی دارای شرایط خاص هستند و فضاهای آموزشی باید متناسب با وضعیت آن دانش آموزان باشد.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار