معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: امسال برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدواریم محقق شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 30 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، هدایت حاتمی در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه با رویکرد توسعه این مراکز به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در رشد اقتصادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: توسعه گلخانه‌ها یکی از سیاست‌های جدی استان برای رشد اقتصادی استان است.

وی گفت: امسال برای توسعه 100 هکتار گلخانه در استان کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدوارم با هماهنگی و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع وجود دارد بتوانیم آن را محقق سازیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه‌ها را مسیری مطمئن در زمینه تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی عنوان کرد و گفت: پتانسیل توسعه کشت‌های خارج از فصل در استان با توجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و از توسعه آن به‌صورت جدی حمایت و به همین منظور جلسات توسعه گلخانه‌ها را به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه در دستور کار و اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: 16 مجتمع گلخانه‌ای در کرمانشاه در دست مطالعه و اجراست که زیرساخت آن‌ها آماده و یا در دست صدور مجوز هستند که ایجاد آن‌ها منشأ تحول در این بخش خواهد بود و این در حالی‌ست که در سال گذشته با تسهیل در صدور مجوز‌ها توانستیم 26 هکتار به سطح گلخانه‌ها اضافه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار