کد خبر: ۸۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 30 August 2015


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر در حوزه فرهنگی آرامش خاصی در کشور برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما علی جنتی امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: فعالیت های حوزه فرهنگی با رعایت قانون و چارچوب های شورای عالی انقلاب فرهنگی به اجرا در می آید.
وی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که کارهای فرهنگی در جهت توسعه انقلاب و اسلام پیش رود و جلوی فعالیت های مضر در حوزه های کتاب و هنر گرفته شود که ما نیز در این چارچوب عمل می کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در دیدار اخیر هیات دولت با مقام معظم رهبری نیز احساس شد که معظم له از دولت رضایت دارند که این رضایت مایه مباهات دولتمردان است.
جنتی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت های فرهنگی، اقدامات نظارتی نیز با توان قابل ملاحظه ای در کشور در دست اجراست افزود: در این زمینه بسیاری از کتاب ها پس از اصلاحیه چاپ شده و جلوی انتشار برخی کتاب ها نیز که مشکلات اساسی داشتند، گرفته شده است.
وی همچنین به نظارت پیگیر و مستمر در بخش فیلم نیز اشاره کرد و یاداور شد: در این خصوص نیز اقدامات اصلاحی در خصوص بسیاری از فیلم ها اجرا شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای فرهنگ و تمدن غنی و پرباری است، گفت: ما بر فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه فیلم در بخش های سبک زندگی اسلامی ایرانی و همچنین تحکیم بنیان خانواده تاکید و آن را پیگیری می کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قدردانی و بر تولید محصولات فرهنگی با محوریت دینی و معارف اسلامی تاکید کرد.0002
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار