مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که قبلا قول داده بودیم پل کرجان با تلاش همکاران به اتمام رسید و پل اسنجان و اندیشه هم طبق زمانبندی اعلام شده طی هفته‌های آینده به اتمام خواهد رسید، گفت: با اتمام این سه پل می‌توان گفت که این آزاد راه نیز در حال تکمیل است.
کد خبر: ۸۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 28 May 2020

به گزارش تابناک تبریز،عباس مصطفوی در بازدید از آزاد راه تبریز - سهند با اشاره به این‌که پل کرجان بزرگ‌ترین پل آزاد راه تبریز- سهند محسوب می‌شود، اظهار کرد: آزاد راه تبریز سهند هشت پل اصلی و خاص داشت که تنها سه پل کرجان، اسنجان و اندیشه مانع اصلی برای عبور و مرور بودند.

وی با اشاره به پیگیری مجدانه استاندار آذربایجان شرقی و نیز نمایندگان استان و تلاش همکاران، گفت: امیدواریم به‌زودی خبرهای خوش در ارتباط با آزاد راه تبریز- سهند به مردم سهند و تبریز بدهیم و آرزوی دیرینه آنان را جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: افتتاح آزاد راه تبریز- سهند تحول شگرفی در شهر جدید سهند بوجود خواهد آورد و توسعه هرچه بیشتر آن را سبب خواهد شد؛ طی دو سال اخیر نیز در شهر جدید سهند مهاجرت کاملا معکوس است

وی در مورد مساکن مهر نیز گفت: تمامی مسایل و مشکلات مساکن مهر طی دو سال گذشته حل شده و توانسته‌ایم در این مدت ۳۷۰۰ واحدمسکن مهر تحویل متقاضیان بدهیم.

وی با اشاره به این که پرونده مساکن مهر تقریبا می‌توان گفت بسته شده است، ادامه داد: اکنون در پی رفع نواقص‌ها و استاندارد آسانسورهای مساکن مهر و کیفی سازی محوطه‌ها هستیم که به‌زودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر سهند، مصطفوی از برگزاری جشن اتمام مساکن مهر برای اولین بار در بین شهرهای جدید کشور خبرداد و گفت: به علت شیوع کرونا این جشن عقب افتاد که طی ماه‌های آینده و در زمان مناسب جشن اتمام مساکن مهر در شهر جدید سهند برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار