امام جمعه لامرد گفت::امروز اگر حاج قاسم نیست اما مکتب حاج قاسم هست و این حاج قاسم بود که راهبرد دفاع را به راهبرد هجوم تبدل کرد و سیاست مبارزه را به‌جای مذاکره در بین نیروهای مقاومت راهبردی نمود و به حاج قاسم قول می‌دهیم بر سر مسئله فلسطین با هیچ احدالناسی مذاکره نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 23 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس نماز جمعه این هفته در شهر با حضور باشکوه مردم در مصلی الغدیر مسجد جامع این شهر برگزارشد،که حجت الاسلام علی حسین زاده در سخنانی اظهارداشت:رژیم غاصب اسرائیل که یک روزی رویای از نیل تا فرات درسر داشت، امروز در اطراف خودش دیوار کشیده است تا در امان بماند و این غده سرطانی از بین خواهد رفت و نماز را در بیت‌المقدس خواهیم خواند و تا نابودی کامل اسرائیل دست از مبارزه نخواهیم کشید.

وی افزود:امروز اگر حاج قاسم نیست اما مکتب حاج قاسم هست و این حاج قاسم بود که راهبرد دفاع را به راهبرد هجوم تبدل کرد و سیاست مبارزه را به‌جای مذاکره در بین نیروهای مقاومت راهبردی نمود و به حاج قاسم قول می‌دهیم بر سر مسئله فلسطین با هیچ احدالناسی مذاکره نخواهیم کرد.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه افق شهرستان لامرد افق بلندی است و این شهرستان از نیروی انسانی غنی برخوردار است گفت: لامرددر بهترین نقطه از خلیج‌فارس که ازلحاظ پدافند غیرعامل نیز می‌توانیم از سواحل دفاع کنیم و در افق 1414 باید به یک افق عالی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مطالبه گری خاطرنشان کرد: جریان مطالبه گری به جد ادامه خواهد داشت و کوتاه نخواهیم آمد، مگر می‌شود وقتی خبری از فلان معضل اجتماعی به ما می‌رسد ما چیزی نگوییم و یا اینکه جوانی به دفتر می‌آید و سرش پایین است و ازدواج‌کرده اما چیزی ندارد.

حسین زاده اضافه کرد:یکی از مطالبه‌های دیگر، موضوع رانندگان ترابری شرکت تابناک است که 30 راننده دیروز در دفتر ما حضور داشتند و اعلام کردند که بر اساس قرار جدید موضوع برکناری آنان است که از مسئولان مربوطه می‌خواهم به این موضوع ورود پیدا کنند و حل شود.

وی با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد به خاطر لکه‌گیری آسفالت‌های در سطح شهر لامرد تصریح کرد: خودشان هوای شهر داشته باشند تا ما نخواهیم در تربیون نماز جمعه تذکر بدهیم و اگر کلام من در این خصوص در خطبه‌های هفته گذشته شدید بود عذرخواهی می‌کنم و هیچ ابای از عذرخواهی کردن نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار