کد خبر: ۸۵۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 22 May 2020
حجت الاسلام عباس گروهی گفت: نابودی غده سرطانی اسرائیل با تقویت مقاومت و وحدت اسلامی محقق می شود، این غده چرکین در ابتدا توسط انگلیس به وجود آمد و  بعد آمریکا حمایت از آن حمایت کرد و اکنون همچنان تحت لوای آمریکا است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲ خرداد حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: نابودی غده سرطانی اسرائیل با تقویت مقاومت و وحدت اسلامی محقق می شود، این غده چرکین در ابتدا توسط انگلیس به وجود آمد و  بعد آمریکا حمایت از آن حمایت کرد و اکنون همچنان تحت لوای آمریکا است.

امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: اسرائیلی ها برای پیاده کردن نقشه شوم تصرف فلسطین، نخستین بار با حیله و مکر اراضی پولداران فلسطین را خریداری کرده و سپس با وحشی گری و خشونت اقدام به قتل عام و نسل کُشی مسلمانان آنجا کرد.

وی اظهار کرد: قوم یهود با مسلمانان دشمنی دیرینه ای دارند و در قرآن کریم آیات و روایات زیادی در مذمت یهودیان نازل شده است و بیشترین افرادی که پیامبر اکرم (ص) را اذیت کردند، یهودیان بودند.

حجت الاسلام گروهی اضافه کرد: عامل مهم دشمنی یهودیان با مسلمانان حسادت بود و یهودیان وقتی دیدند که پیامبری غیر از یهودیان برگزیده شده است حسادت کردند.

خطیب رودبار جنوب تاکید کرد: حسادت بدترین بیماری و از بزرگترین رذالت ها می باشد و ریشه کفر حسادت است، راه علاج مرض حسادت  صهیونیست ها شمشیر و مبارزه می باشد، با مبارزه است که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی تواند ببیند و به فضل الهی محو می شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر مبارزه فلسطین رنگ‌ و بوی دینی و اسلامی به خود گرفت و امروز اسرائیل برای صهیونیست ها امن نیست.

حجت الاسلام گروهی تصریح کرد: امروز به مدد مقاومت و برکت خون پاک شهدای مقاومت اسرائیلی ها جرات کوچکترین اشتباهی را ندارند و می دانند که اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: سال روز فتح خرمشهر را در پیش رو داریم و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و معنای این جمله امام این است که رزمنده هایی که خرمشهر را آزاد کردند با یاری و مدد خداوند این کار را انجام دادند و در واقع عقبه این سخن خدا است.

وی عنوان کرد: نهضت مواسات و همدلی با عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در کل کشور راه افتاد و در شهرستان رودبار جنوب با حمایت سپاه ثارالله و بنیاد مستضعفان اجرا شد که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

حجت الاسلام گروهی در خاتمه تاکید کرد: سعی کنیم تا از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان حداکثر بهره را ببریم و در فرصت باقی مانده تلاوت قرآن را فراموش نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار