سید علی‌اصغر پوربهشت گفت: به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 22 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «سید علی‌اصغر پوربهشت» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام شامگاه پنجشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد امسال به دلیل شرایط خاص و شیوع بیماری منحوس کرونا متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام افزود: امسال در راستای لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با شعار «ما قوی هستیم»، بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی متمرکز خواهد بود.
پوربهشت حضور سازمان‌یافته بسیجیان و پاسداران ناحیه در نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در روز سوم خرداد و همچنین رژه خودرویی با حضور ادارات و سازمان‌ها و بسیج مردمی از محل مدرسه امام خمینی(ره) تا گلزار مطهرشهدا و عطرافشانی قبورمطهر شهداء را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز سوم خرداد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار