مراسم تودیع ومعارفه مدیران عامل سابق وجدید جمعیت هلال احمر استان همدان با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد و از تلاش های بهروز کارخانه‌ای در جمعیت هلال احمر استان تشکر و قدردانی و علی سنجر بیگی به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 18 May 2020
مراسم تودیع ومعارفه مدیران عامل سابق وجدید جمعیت هلال احمر استان همدان با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد و از تلاش های بهروز کارخانه‌ای در جمعیت هلال احمر استان تشکر و قدردانی و علی سنجر بیگی به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

به گزارش تابناک همدان؛ کارخانه‌ای مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت کمک می‌کند انسان به کمال برسد و اختیاری بودن کمک به دیگران در داوطلبان جمعیت هلال احمر، آن‌ها را با سایر خدمات دهندگان متفاوت می‌کند.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر خالصانه و بدون اینکه وظیفه‌ای داشته باشند خدمات می‌دهند و در زمره نیکوکاران محسوب می‌شونداضافه کرد؛ جمعیت هلال احمر را گسترش دهنده فعالیت نوع دوستی است و فرهنگ تاب آوری، پایداری خدمات و کمک‌های بلا عوض در هلال احمر نمایان می‌شود.

هلال احمر فراتر از مسئولیت خدمات رسانی می‌کند


نماینده منتخب مردم همدان و فامنین گفت: داوطلبان هلال احمر در خط مقدم و فراتر از تکلیف همواره عمل می‌کنند.
 حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر در خط مقدم و فراتر از تکلیف همواره عمل می‌کنند و کمک رسانی آن‌ها بر پایه فرهنگ نوع دوستی است.

نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم ایران در بحث کرونا با اجرای رزمایش مومنانه و امداد رسانی‌های هلال احمر به داد یکدیگر رسیده اند.

فلاحی ادامه داد: هلال احمر همیشه در کنار بهداشت ودرمان، اورژانس و واحد‌های خدمات رسان فعال بوده است.
 


فعالیت شبانه روزی ۷۲ هزار داوطلبان جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونا

 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: امسال ۷۲ هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای کنترل و پیشگیری از کرونا فعالیت داشته اند.

محمدنصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر تنها نیازمند توجه و احترام هستند.

او با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از فعالان پزشکی و جهادگران گفت: اقدامات هلال احمر در شهر همدان به تنهایی بیشتر از بسیاری از اقدامات کشور‌ها پیشرفته در کمک به کنترل و پیشگیری از کرونا است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در کل کشور نیرو‌های و کارکنان حقوق بگیرجمعیت‌های هلال احمر کمتر از ۸ هزار نفر هستند افزود:امسال ۷۲ هزار نفر از نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای کنترل و پیشگیری از کرونا فعالیت کردند.

نصیری میزان کمک‌های مردم استان همدان به سیل زدگان در سیل پارسال را ۸ میلیارد تومان اعلام کرد واضافه کرد: پارسال در سیل جمعیت هلال احمر کشور ۲۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی و ۱۹۰ میلیارد تومان دارو و تجهیزات را تهیه و توزیع کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تقدیر از زحمات بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: بهروز کارخانه‌ای از مدیران موفق و همیشه در صحنه به خصوص در زلزله کرمانشاه سیل پارسال استان لرستان و سیستان و بلوچستان و برف و کولاک‌ها بود.

نصیری تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها را نیاز امروز کشور دانست و افزود: هلال احمر با فرهنگ کار جهادی در این امر پیشتاز شده است.
در این مراسم محمود رضا عراقی، معاون عمرانی استاندار همدان گفت: تک تک آحاد مردم دنبال خدمات هستند و ما در ادارات وظایف قانونی را باید به نحو احسن انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: ما باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا مردم سالاری دینی را به ثمر برسانیم.

عراقی گفت: جمعیت هلال احمر از سازمان‌های خدمات رسان به مردم است که در حوادث مختلف نقش مهمی در کمک رسانی در جامعه ایفا کرده است.

در پایان مراسم باحضور مدیران ارشد کشوری واستانی از زحمات ارزنده دکتر کارخانه‌ای تقدیر شد وحکم مدیرعاملی علی سنجربیگی توسط نماینده رئیس جمعیت هلال احمر کشور ورییس سازمان داوطلبان به وی داده شد وسنجربیگی از امروز رسما بعنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان شروع به کار کرد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار