معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام گفت : بررسی تقویم هشت ساله دفاع مقدس گویای این واقعیت است که استان ایلام یکی از استانهای پیشرو در عرصه دفاع از کیان انقلاب ومرزهای کشور است .
کد خبر: ۸۵۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 18 May 2020

معاون سیاسی وامنیتی استاندار ایلام گفت : بررسی تقویم هشت ساله دفاع مقدس گویای این واقعیت است که استان ایلام یکی از استانهای پیشرو در عرصه دفاع از کیان انقلاب ومرزهای کشور است .

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد نوذری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس که یه مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت : در جامعه شناسی جنگ و دفاع مقدس ،آثار حضور مردم استان ایلام از تمامی اقشار در گوشه به گوشه این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب دیده می شود .

نوذری ادامه داد : بمنظور دستیابی به عمق ارزش های حضور ایثارگرانه مردم این استان در دفاع مقدس باید  از روی جامعه شناسی جنگ هشت ساله و نقش مردان و زنان این خطه در این دوره طلایی پایان نامه تحصیلی نوشته شود .

وی با یادآوری  ضرورت انتقال ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد :تبیین ارزشهای دفاع مقدس برای نسل های سوم وچهارم که با واقعیت جنگ آشنایی ندارند ،یک ضرورت مهم است که باید مورد اهتمام دستگاههای مرتبط قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به اهمیت دستیابی نسل جوان به بنیان های دفاع مقدس تصریح کرد :اساس کار آگاهی بخشی به نسلی است که جنگ را تجربه نکرده و فضای مجازی می تواند بستر مناسبی برای آگاه سازی این نسل مورد استفاده قرار گیرد.

نوذری با توجه تقارن چهل سالگی دفاع مقدس بانامگذاری سال جدید خاطر نشان کرد : در چهل سالگی دفاع مقدس با اهتمام به شعار سال یعنی جهش تولید می توان از طریق خودکفایی در تمامی حوزه ها ضریب امنیتی کشوررا ارتفاء بخشید .

وی در ادامه  با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت :مسئولین دستگاههای اجرایی ضمن تلاش برای کیفی سازی برنامه ها در کنار رعایت اسراف ،نقش مردم را در اجرای این برنامه پررنگ نمایند ،چرا که رکن اصلی دفاع از مرزهای کشور در دوران هشت ساله دفاع مقدس همین مردم بودند.

جانشین ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بابیان اینکه با تبلیغات درست وجامع  اطلاع رسانی گسترده ای در سطح استان صورت پذیرد بیان داشت :آنچه را که در این رویکرد دنبال می کنیم ،وحدت ،همدلی و هم افزایی بین دستگاههای دولتی ،حاکمیتی و مردم است .

وی در پایان با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت :ادارات و دستگاههای عضو کمیته های تعیین شده بر اساس دستورالعمل موظف به اجرای برنامه های ابلاغی هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار