سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۱ طرح توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان با ۱۳۶ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال اجرا شده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 17 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد هادی امیری  گفت :۱۶ سایت BTS،سه سوئیچ EWSD در مراکز تلفن و۲ طرح فیبر نوری از جمله طرح های آماده افتتاح در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان کرد:اجرای ۱۶ سایت BTS در شهرستان های مختلف استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال از مهمترین این زیرساخت هاست.
وی بیان کرد:۶۸ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان های باشت و چرام با سرمایه گذاری بالغ بر چهار میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال از دیگر زیرساخت های جدید ایجاد شده در کهگیلویه و بویراحمد است.
سید محمد هادی امیری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ارتباطی در شهرستان دنا قطع مداوم خطوط ارتباطی  بوده است تاکیدکرد که با نصب و راه اندازی سوئیچ EWSD در مرکز تلفن شهید رجایی این شهرستان این مشکل رفع شده است.
وی ابراز داشت: این طرح که با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که پایداری خطوط ارتباطی در سی سخت را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۶ سایت همراه اول با اعتباری بالغ بر۴۲میلیارد ریال به ۴G تغییر تکنولوژی داده شد ابراز داشت: توسعه زیرساخت های ارتباطی از برنامه های مهم دولت در استان است.
وی بیان کرد: هم اکنون ۸۳ هزار و ۵۶۵ شماره تلفن ثابت و یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۶۷ تلفن همراه در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدگفت: عملیات اجرایی سه طرح فیبر نوری استان در حال اجراست که با بهره برداری از این پروژه ها ۱۷۰کیلومتر از جاده های مواصلاتی به شبکه فیبر نوری متصل خواهند شد.
امیری اظهارداشت: اعتبار مورد نیاز کابل کشی عملیات فیبر نوری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد از محل  USO اخذ شده است.
وی بیان کرد: این طرح ها در روستاهای گچساران،محورهای یاسوج به سی سخت و یاسوج به کاکان با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار