یک باند کلاهبردار در فضای مجازی که اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی و اخذ 2 میلیارد ریالی پول نقد کرده بودند به دام پلیس افتاد.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 17 May 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرمانده انتظامی سردشت  گفت: در پی رصد و پایش های صورت گرفته در فضای مجازی، فردی با ایجاد کانال تلگرامی با نام فروشگاه کفش اورجینال به تعداد بیش از 30 هزار عضو اقدام به تبلیغات کذب و فروش های غیر واقع می کرد.

سرهنگ بهاری افزود: این فرد در فضای مجازی با تبلیغات گسترده از انواع کفش های لوکس و مارک دار و اصل باعث شد تا مشتریان زیادی جذب و متقاضیان خرید کفش ثبت سفارش کنند.

وی تصریح کرد: مشتریان مبالغی را به صورت کارت به کارت به حساب این شخص که فاقد هرگونه مغازه و فروشگاه بود ، بدون دریافت هیچگونه جنس و کالایی انتقال داده بودند.

فرمانده انتظامی سردشت بیان کرد: با شکایت چند شهروند مالباخته پرونده در دستور و اولویت کاری قرار گرفت که با انجام اقدامات فنی و سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا کلاهبردار در شهرستان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات منسجم متهم دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: در این راستا تعداد 610 نفر مالباخته در سطح کشور شناسایی و جمع مبالغ کلاهبرداری در حدود یک میلیارد و 900 میلیون ریال است.

سرهنگ بهاری بابیان اینکه هنوز هم به افراد مالباخته و مبلغ کلاهبرداری شده افزوده می شود، گفت: در ادامه یک نفر دیگر از همدستان فرد کلاهبردار شناسایی و پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار