کد خبر: ۸۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 17 May 2020

 

 
تابناک/کیانی فر سرپرست شهرداری صومعه سرا به مناسبت روز روابط عمومی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان صومعه سرا با اشاره به انتخابات گذشته در کشور گفت: شهرداری در انتخابات شهرستان بدون وابستگی به هیچ گروهی تمام فکر و ذهن خود را صرف خدمت رسانی و انجام وظایف مربوطه در ستاد انتخابات کرده است.
شهرداری صومعه سرا سیاسی نیست/ روزانه حدود ۸۰ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود/در سال جاری ۹کیلومتر از معابر شهری آسفالت می شود

به گزارش خبرنگار واران نیوز: سرپرست شهرداری صومعه‌سرا در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه شهرستان؛ ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و خاطر نشان کرد:خداوند مسئولیت خطیر و ارزشمندی بر عهده‌ی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای محول کردند، چرا که خبرنگار چشم و گوش و دهان مردم است و به موجب این امر، فرصت ارزنده‌‌ای در اختیار مسئولین جهت خدمتگذاری به مردم گذاشته شده است .

میثم کیانی‌فرد سرپرست شهرداری صومعه‌سرا با اشاره به تاریخ شروع بکار خود در بهمن ماه سال ۹۸ و مواجه شدن شهرداری با بحران برف اظهار کرد: در زمان بارش برف با توجه به پیش بینی هواشناسی و برنامه ریزی ستاد مقابله با بحران و لزوم حضور دستگاه‌های برف روب،تمام پرسنل شهرداری آماده خدمت‌رسانی به مردم فهیم شهرستان بودند.

وی با اشاره به ایجاد گره ترافیکی در زمان بارش برف در خیابانها و میادین اصلی شهر تصریح کرد: بازگشایی تمام مسیرهای مرکزی شهرستان پس از برف سنگین با آمادگی همکاران واحد شهرداری و هماهنگی تعداد ۱۲ تراکتور ، دو دستگاه گریدر ،یک دستگاه بیل بکو،دو دستگاه باب کت و یک دستگاه لودر و ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین (کامیون) واحد نقلیه شهرداری و ۴ دستگاه ماشین‌ واحد آتش‌نشانی شهرستان که در عملیات پاکسازی و برف‌روبی فعال بودند تسریع پیدا کرد.

سرپرست شهرداری صومعه‌سرا با بیان اینکه استراتژی شهرداری در زمان وقوع بارش برف پاک سازی معابر و شریان های اصلی است، گفت: در هنگام بارش برف زمستان سال گذشته، در شهرداری شرایطی را فراهم کردیم تا شهروندان جهت حضور در راهپیمای ۲۲ بهمن و تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی در مسیر اصلی راهپیمایی تا مصلی به راحتی تردد نمایند.

کیانی فرد افزود: بازگشایی و پاکسازی تمامی مسیرهای فرعی شهرستان با توجه به بارش سنگین برف نیز به کمک پرسنل زحمتکش شهرداری و با همکاری اعضای شورای شهر، حسب اولویت برف روبی معابر نیز در همان روزهای اولیه انجام شد.

سرپرست شهرداری صومعه‌سرا ضمن عذرخواهی از مردم شریف صومعه‌سرا اظهار کرد: قطعا در زمان بارش برف نمی توان انتظار داشت شرایط مانند روزهای عادی باشد و بدون شک اختلالاتی در خصوص تردد معابر ایجاد می شود لذا با همکاری و مشارکت بین شهروندان و ادارات خدمات رسان به خصوص شهرداری، توانستیم رضایت نسبی مردم عزیز شهرستان را جلب کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

کیانی‌فرد در ادامه به سایر حوادث از جمله وقوع آتش‌سوزی و تندبادها و بحران ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: یک ویروس جهان را درگیر کرد و شهرداری صومعه‌سرا نیز به مراتب از خسارت های ناشی از بحران کرونا مستثنی نبوده و متحمل کاهش در بخش درآمدزایی و عدم تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان قرار گرفت که تشریک مساعی همه‌ی مسئولین شهرستانی ‌و استانی را می‌طلبد.


کیانی‌فرد به اقدامات شهرداری جهت زیباسازی در شهرستان اشاره کرد و گفت: با تخصیص بودجه ۷۸۴ میلیون تومانی در اواخر سال گذشته، ۲۰۰ میلیون تومان از این بودجه متعلق به امور پیاده راه‌سازی و جداول و رنگ آمیزی اختصاص یافته است.

وی از اجرای ۹ کیلومتر آسفالت در معابر شهری در آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد روند پیش رو با جدیت ادامه پیدا کند.

سرپرست شهرداری صومعه سرا با اشاره به انجام اقدامات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر در مبارزه با کرونا تصریح کرد:این سازمان با همکاری ارتش و سپاه و بسیج و آتش نشانی اقدامات فراوانی در زمینه گندزدایی و ضدعفونی کردن صومعه سرا انجام داده است.

میثم کیانی‌فرد با اشاره به تولید روزانه ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان اظهار کرد: با استقرار نیروهای ارتش و سپاه شهرستان، تمام سطح شهر و روستاهای شهرستان صومعه سرا در مقابله با این بیماری گندزدایی شد که این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست شهرداری صومعه‌سرا با بیان اینکه در ادامه روند ضد عفونی سطوح شهر صومعه سرا آب ژاول در اختیار عموم مردم قرار داده است، افزود: در حال حاضر شهرداری مقدار ۷ هزار لیتر آب ژاول به عنوان ذخیره برای شهر صومعه‌سرا در اختیار دارد.

میثم کیانی فرد همچنین تاکید کرد: شهرداری صومعه سرا با کمک و همکاری ارتش با بهره گیری از ماده پرمنگنات پتاسیم، مواد اولیه‌ای شبیه به بتادین با تولید ۲۰۰ کیلو از این مواد توانست در زمینه ضدعفونی با ماندگاری بالا و سازگاری در تمام شرایط آب و هوایی در شهرستان و توزیع در سایر شهرها اقدام کند.

کیانی‌فرد در بحث پسماند و جمع آوری زباله ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان گفت: به دلیل کمبود نقدینگی،شهرداری در این بخش ضعیف عمل کرده است و به عنوان یکی از معضلات اساسی این سازمان امیدواریم با تشریک مساعی و همکاری تمام مسئولین ذیربط هرچه زودتر این معضل رفع گردد.

وی گفت: ماهانه حدود سه تن پسماند تفکیک شده از مبدا و روزانه حدود ۶۰ الی ۸۰ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

میثم کیانی‌فرد افزود: مجموعه شهرداری صومعه سرا غیر سیاسی است و در انتخابات شهرستان بدون وابستگی به هیچ گروهی تمام فکر و ذهن خود را صرف خدمت رسانی و انجام وظایف مربوطه در ستاد انتخابات کرده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش حضور سگ‌ها در خیابان های سطح شهرستان، حیوانات را آفریده خداوند بیان کرد و از بین بردنشان را جایز ندانست و همچنین در پی افزایش گزارش های مردمی گفت : متاسفانه با وجود پیگیری‌های لازم شهرداری روزانه به تعداد این سگ ها در اقصی نقاط شهرستان اضافه می‌شود که نیازمند تلاش و برنامه ای مدون جهت نگهداری و عقیم‌سازی از سوی تمامی مسئولین و فعالان محیط زیست در جهت رفع این مشکل و احقاق حقوق شهروندان است.

کیانی فرد در پایان گفت: با توجه به اینکه هنوز درگیر بیماری کرونا هستیم از شهروندان درخواست می‌شود که تا پایان این بیماری همکاری لازم را داشته باشند و صرف رعایت فاصله اجتماعی از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار