فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:
راه و رسم شهدا گم شدنی نیست و با هر قطره خون شهدا پرچمی برافراشته می‌شود.
کد خبر: ۸۴۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 13 May 2020

سردار سیدصادق حسینی در مراسم گرامیداشت شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان در ماه رمضان که در درگیری با ضدانقلاب هفته گذشته در دیواندره به شهادت رسیدند، گفت: این شهید در حال دو جهاد اکبر و جهاد با دشمنان نظام، انقلاب و مردم کرد جان خود را به جان افرین تقدیم کردند.

او افزود: این شهدا سال‌ها تلاش کردند تا مردم از امنیت پایدار برخوردار باشند و روز‌ها و شب‌ها در دل کوه‌های این مرز و بوم در مقابل دشمنان نظام و انقلاب جنگیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه راه و رسم شهدا گم شدنی نیست و با هر قطره خون شهدا پرچمی برافراشته می‌شود، ادامه داد: دشمنان سعی دارند با این کار‌ها انقلاب و نظام را از مسیر اصلی خود خارج کنند که بدون شک این دسیسه و دیگر توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

سردار حسینی یادآور شد: بدون شک درس‌های سنگینی در راه انتقام خون این شهدا به ضدانقلاب داده می‌شود و سال هاست که این گروهک‌ها به سرکردگی آمریکا سعی دارند در مقابل راه انقلاب سنگ اندازی کنند.

او بیان کرد: شهدا عامل قدرت نظام و الگوی مردم در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند و برکات و خیرات خون این شهدا از ابتدای انقلاب تا کنون مشاهده شده و با خون شهدا روز به روز قدرت ایران در منطقه و جهان بیشتر می‌شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار