نمکی مطرح کرد؛
وزیر بهداشت گفت: پروتکل‌های بهداشتی سخت‌تری را برای بازگشایی اماکن مذهبی اتخاذ کردیم، البته شب قبل مردم اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.
کد خبر: ۸۴۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 13 May 2020

به گزارش تابناک سمنان:  سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هئیت دولت اظهار کرد: تصمیم بسیار سختی را در رابطه با بازگشایی مساجد برای احیا شب‌های قدر گرفتیم، همکاران ما ایراداتی نسبت به این موضوع از ابتدا داشتند، برای شهر‌های سفید و غیر سفید سعی کردیم این ایرادات را مرتفع کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: پروتکل‌های سخت‌تر و جدیدی با حضور مسئولان امور مساجد، ستاد نماز جمعه را برای بازگشایی اماکن مذهبی اتخاذ کردیم، خوشبختانه شب قبل مردم روی ما را سفید کردند و اصول بهداشتی را رعایت کردند.

نمکی ادامه داد: مردم نشان دادند می‌توانند با اصول رعایت بهداشتی این مراسم را برگزار کنند؛ طبق گزارش‌های ارائه شده در استان ها شب قبل مراسم شب های احیا بدون مشکل برگزار شد و به جز یک مورد بقیه حداکثر پروتکل‌ها را رعایت کردند و ما را برای استمرار این بازگشایی دلگرم‌تر کردند.

او یادآور شد: امروز نامه‌ای را خدمت وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌کنیم که در شهرهای غیر قرمز ورزش‌های انفرادی برقرار شود و برای بازگشایی تمرین‌های لیگ برتر امروز تصمیم گیری می‌کنیم. همچنین در رابطه با وضع رستوران ها و بقیه کسب و کارها جلساتی برگزار می‌کنیم که ان شاءالله بتوانیم در خرداد ماه بقیه کسب و کارها را نیز راه اندازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار