علاقمندان به ارسال مقاله می‌توانند مقالات خود را تا پایان تیرماه ۹۹ به ایمیل انجمن به آدرس info@anjoman-erfan,com ارسال کنند.
کد خبر: ۸۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 13 May 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی و سایر رشته‌های علوم انسانی دعوت کرد برای ششمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا مقاله ارسال کنند.
موسسه تولیت آرامگاه شمس تبریزی با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و انجمن علمی عرفان اسلامی ایران با همکاری تعدادی از نهادهای علمی دیگر، امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ششمین همایش علمی و بین المللی شمس تبریزی مهرماه ۹۹  به میزبانی شهرستان خوی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی و سایر رشته‌های علوم انسانی که در زمینه محورهای تخصصی همایش مقاله یا تالیفی دارند، می‌توانند در این همایش بین المللی شرکت کنند.
علاقمندان به ارسال مقاله می‌توانند مقالات خود را تا پایان تیرماه ۹۹ به ایمیل انجمن به آدرس info@anjoman-erfan,com ارسال کنند. 
 تشابه و تمایز اندیشه‌های عرفانی شمس و مولانا، بازخوانی اندیشه‌های شمس و مولانا با رویکردهای میان رشته‌ای و رویکرد نقد ادبی، نسخه پژوهی مقالات شمس و جایگاه شمس در مناقب نامه‌ها، دیدگاه‌های شمس و مولانا در عرصه تفکرات دینی، فرهنگی و اجتماعی، تاثیر مقالات شمس بر ادب فارسی و ترکی، رویکردهای روایی در مقالات شمس و تاثیر شمس و مولانا بر طریقت های پس از آنان از جمله محورهای این همایش به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار