تیم هورسان رامسر در غرب مازندران به رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران صعود کرد.
کد خبر: ۸۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 11 May 2020

 

 تیم هورسان رامسر که در فصل جاری رقابت های والییال در لیگ یک حضور داشت، توانست از ۱۸ بازی لیگ با کسب ۳۵ امتیاز جواز صعود به رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران را کسب کند.
رییس هیات والیبال مازندران گفت : در نشست تعیین تکلیف تیم های صعود کننده به رقابت های لیگ برتر که روز گذشته با شرکت نمایندگان هشت تیم حاضر در رقابت های لیگ یک فصل جاری و حضور رییس فدراسیون در تهران برگزار شد، مقرر شد، تیم ها براساس سه شاخصه برنده در دیدار پلی آف، تیم اول دو گروه مقدماتی و تیم هایی که از لحاظ تعداد برد و امتیاز در شرایط بهتری هستند، مطرح شد.
میلاد تقوی روز دوشنبه اظهارداشت : در این نشست تیم های هورسان رامسر و شهرداری جوان ارومیه که دارای این شاخص های پیشنهادی بودند ، واجد شرایط صعود انتخاب و در فصل آینده رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران بازی می کنند.
در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاههای ایران سه تیم هورسان و سفیرجوان رامسر و شهرداری نکاء حضور داشتند که دو تیم سفیر جوان و شهرداری نکاء در لیگ یک ماندگار شدند و هورسان رامسر به لیگ برتر صعود کرد تا مازنی ها در سال ۹۹ با دو تیم در رقابت های لیگ برتر شرکت کنند.
پیش از این کاله آمل نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران بود.
ساروی ها نیز دو سال قبل با تیم سارویه در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران حضور داشتند که به دلیل نتایج ضعیف ناشی از نبود حامی مالی در به کار گیری بازیکنان قدر به لیگ یک رفتند و از رقابت های والیبال خداحافظی کرد.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار