برگزاری مراسم شب‌های قدر در 36 نقطه استان مرکزی
به گزارش تابناک مرکزی، آقازاده ظهر امروز در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا ایران از جمله کشور‌های بود که توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیک این بیماری را پشت سر گذاشته و موفق به کنترل و مهار این بیماری شود، به گونه‌ای که ظرف مدت سه هفته این پیک را پشت سرگذاشت در حالی که بسیاری از کشور‌ها با گذشت ۶ هفته از شیوع این بیماری همچنان درگیر هستند.

وی تصریح کرد: مردم همکاری خوبی در استان داشتند با عمل به توصیه‌ها مسوولان را در مهار بیماری یاری رساندند که جا دارد از مشارکت مردم تشکر کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در کشور مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به نقش دعا و نیایش در کاهش بلایا و با توجه به درپیش بودن ایام شب‌های قدر تصمیم بر این است که در ۳۶ نقطه استان که نماز جمعه برپا می‌شود، با همکاری شورای تامین، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا و با رعایت مسائل بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی مراسم شب‌های قدر برگزار شود که در شهر اراک نماینده، ولی فقیه در استان نظر قطعی و پیشنهادات را اعلام خواهند کرد.

آقازاده بیان داشت: هم اکنون استان مرکزی از نظر تعداد مبتلایان به این بیماری در رتبه ۱۶ قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود به جایگاه ۱۹ دست پیدا کند.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ مورد جدید ابتلا به این بیماری در استان ثبت شده است.