کد خبر: ۸۴۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 09 May 2020
 
 
تابناک/هفتمين هفته سال 99 (13 تا 19 ارديبهشت) سپري شد. از مهمترين رويدادهاي اين هفته مي توان به تکميل و بهره برداري از پروژه بهسازي برج فرودگاه مهرآباد و آغاز عمليات بهسازي اپروچ فرودگاه اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مهمترین رویدادهای فرودگاهی هفته اخیر را از نظر می گذرانید.

تکميل و بهره برداري از پروژه بهسازي برج فرودگاه مهرآباد/ آغاز عمليات بهسازي اپروچ فرودگاه

مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران از تکميل و بهره برداري پروژه بهسازي برج فرودگاه مهرآباد خبر داد. سياوش اميرمکري در خصوص آخرين وضعيت برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد توضيحاتي ارايه کرد و گفت: پروژه بازسازي کابين برج در ساختمان تکنيکال بلاک فرودگاه مهرآباد به طور کامل انجام شده و سيستم سوئيچينگ جديد و پيشرفته آن نيز توسط همکاران کارشناس و متخصصان شرکت نصب و به بهره برداري رسيده است.

انجام موفق برنامه مميزي ISO9001:2015 در اداره اطلاعات هوانوردي

مديرکل کنترل ترافيک هوايي از انجام موفق مميزي خارجي سيستم مديريت کيفيت در اداره اطلاعات هوانوردي با وجود محدوديت هاي ناشي از بحران کرونا و تمديد گواهينامهISO 9001  ويرايش سال ۲۰۱۵ ميلادي خبر داد.

تحويل خودروهاي آتش نشاني جديد به فرودگاه ها

مديرکل آتش نشاني و هدايت زميني هواپيما اولويت برنامه هاي اين اداره کل در سال جاري را تحويل تجهيزات خريداري شده از جمله خودروهاي آتش نشاني و برف خوار عنوان کرد.

 

وصول مطالبات فرودگاه بين المللي مهرآباد در فروردين ماه صفر شد

عضو هيات مديره شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران و راهبر فرودگاه بين المللي مهرآباد با بيان اينکه وصول مطالبات اين فرودگاه در فروردين ماه صفر بوده است، تاکيد کرد: شيوع کرونا تاثير بسيار عميقي بر چرخه اقتصادي نهاده و صنعت فرودگاهي کشور به کمک دولت براي بازگشت به چرخه اقتصادي خود نياز دارد.

عزيزي مدير فرودگاه لامرد شد

با ابلاغي از سوي رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران، سهراب عزيزي به عنوان مدير فرودگاه لامرد منصوب شد.

شرايط براي توسعه پروازهاي داخلي و خارجي فرودگاه لامرد فراهم است

مشاور اجرايي مديرعامل در امور فرودگاهها در آيين تکريم از مدير سابق و مدير جديد فرودگاه لامرد گفت: با توجه افتتاح ترمينال جديد، شرايط لازم براي توسعه پروازهاي داخلي و خارجي در فرودگاه لامرد فراهم است.

از مديريت زمان تا ارتقاي سطح رفاه براي کارکنان

مديريت رفاه و خدمات پشتيباني شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران با اشاره به ارائه خدمت به بيش از 10 هزار کارمند و بازنشسته از بهبود کيفيت مهمان سراها، جبران کمبودها و امکانات مورد نياز با عقد قرار داد با مراکز تفريحي و توريستي خبر داد.

شورميج عضو خبره کميته فني و بازرگاني مناقصات شرکت فرودگاه ها شد

با ابلاغي از سوي رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران، علي شورميج، معاون توسعه مديريت و منابع به عنوان عضو خبره کميته فني و بازرگاني مناقصات شرکت منصوب شد.

برنامه ريزي براي نصب ايربريج هاي فرودگاه مشهد

 با حضور محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه های استان، عباس وفایی مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و داودی مدیر ایمنی شرکت فرودگاه ها و سایر اعضای کمیته Signing & marking  بصورت ویدیو کنفرانس، برنامه ریزی و تبادل نظر در خصوص نصب و راه اندازی چهار دستگاه ایر بریج جدید برای فرودگاه بین المللی مشهد انجام و جانمایی نهایی محل نصب ایربریج ها تصویب شد.

پروازهاي فرودگاه رامسر از سر گرفته شد

پروازهاي فرودگاه رامسر که به مدت 70 روز به دليل شيوع بيماري کرونا تعطيل شده بود، دوباره برقرار شد.

بازنگري طرح تقرب فرودگاه بجنورد

مدير فرودگاه بجنورد از اجراي پروژه بازنگري طرح تقرب فرودگاه بر اساس ILS خبر داد.

گام پاياني ساخت آشيانه پروازهاي فوق سبک فرودگاه بوشهر

مديرکل فرودگاه هاي استان بوشهر از پيشرفت 90 درصدي ساخت آشيانه پروازهاي فوق سبک خبر داد.

برقراري مجدد پرواز مسير تهران از فرودگاه رشت

مديرکل فرودگاه گيلان از برقراري مجدد پرواز رشت به تهران با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي خبر داد.

آغاز عمليات نصب سامانه کمک ناوبري فرودگاه شهيد سپهبد قاسم سليماني اهواز

مديرکل فرودگاه هاي استان خوزستان از آغاز عمليات نصب سيستم کمک ناوبري فرودگاه شهيد سپهبد قاسم سليماني اهواز خبر داد.

بهره برداري به موقع از سايت رادار شيراز در گروي مديريت زمان

مديرکل فرودگاههاي استان فارس در بازديد از پروژه احداث سايت رادار فرودگاه شيراز، استفاده حداکثري از شرايط جوي مناسب براي بهره برداري به موقع از اين پروژه را مورد توجه قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار