امام‌جمعه فیروزآباد گفت: ملت ایران در این بحران عظیم، ثابت کرد که همدلی، صمیمیت، تلاش، اتحاد و انسجام می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مشکلات آثار این ویروس باشد.
کد خبر: ۸۴۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 09 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به کرونا و درخشیدن امت اسلامی اظهار داشت: گرچه مسئله کرونا یک مسئله جهانی شده اما موفقیت امت اسلامی ما در مقابل این ویروس، یک پدیده جدید در رفتار جهانیان ایجاد کرد.
وی افزود: ملت ایران در این بحران عظیم، ثابت کرد که همدلی، صمیمیت، تلاش، اتحاد و انسجام می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مشکلات آثار این ویروس باشد.
امام‌جمعه فیروزآباد بابیان این‌که در بحث ویروس کرونا سه مسئله مهم قابل‌رؤیت است ادامه داد: مدیریت قوی رهبری نظام، مدیریت وزارت بهداشت و پذیرش مردمی و تسلیم آن‌ها در مقابل تصمیم‌گیری‌های به‌جا و منطقی ستاد کل مقابله با کرونا به چشم می‌خورد.
هاشمی زاده با اشاره به مدیریت رهبری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با حمایت همه‌جانبه از دستورات ستاد کل مقابله با کرونا و تشویق این ستاد فعال‌ترین مدیریت را به نمایش گذاشت که از آثار آن مدیریت تشکیل قرارگاه مردمی مقابله با کرونا و کمک‌های خیران و اظهار همدردی با نیازمندان بود.
وی با بیان این‌که با به صحنه آوردن تمامی امکانات مادی و معنوی نسبت به آسیب دیدگان ویروس کرونا، پس از جنگ هشت‌ساله و دفاع مقدس این خود یک حرکت بسیار حساب‌شده بود گفت: بازاریان، حوزه‌های علمیه، کشاورزان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارگران و همه به صحنه آمدند و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری در مقابله با این بحران، تا کرونا را شکست دهند.
امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به مدیریت وزارت بهداشت و تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیان داشت: ترسیم یک خط مقدم که رزمندگان آن، پزشکان، پرستاران و به‌طورکلی کادر درمانی وزارت بهداشت بوده توانست بیمارستان‌ها را مجهز و تجهیزات را در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار دهد.
هاشمی زاده همچنین با اشاره به پذیرش مردمی و تسلیم آن‌ها در مقابل تصمیمات ستاد کل مقابله با کرونا بیان کرد: بازاری با تعطیلی بازار، فرهنگیان با تعطیلی مدارس، دانشگاهیان با تعطیلی دانشگاه، حوزه‌های علمیه با تعطیلی حوزه علمیه با صبر و حوصله یک مبارزه جدی را با کرونا آغاز کرده که تاکنون ادامه داشته و امید است به زودی این ویروس منحوس از دامن امت اسلامی برداشته تا بتوانیم به امور زیر بنایی کشور رسیدگی شود.

امام‌جمعه فیروزآباد تصریح کرد: چنانچه تاکنون در ایام کرونا، آمریکایی‌ها توسط داعش ۱۵۰ عملیات را انجام داده که امید است عراق هر چه زودتر دولت جدید را انتخاب و بر اوضاع مسلط شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار