امام جمعه اقلید به روحیه شهادت‌طلبی و ایثار ملت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مردم شریف و نجیب ایران اسلامی عزت را برای همیشه در دل تاریخ این مرزوبوم نهادینه کردند.
کد خبر: ۸۴۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 09 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار ملت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مردم نجیب ایران اسلامی عزت را برای همیشه در دل تاریخ این مرزوبوم نهادینه کردند.

وی با اشاره به همت ملت شریف ایران اسلامی در عمل به توصیه‎های دینی، اسلام، قرآن، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، گفت: امت ایران اسلامی هیچگاه هموطنان و نظام خود را تنها نگذاشته و نمی‌گذارند.

طالبی از جهادگران سلامت نیز تقدیر کرد و با گرامی‌داشت یاد شهدای این عرصه بیان داشت: دنیا را مشاهده کنیم چیزی جز غارت، چپاول، درگیری و فراموش کردن مرده و زنده‌هایشان نمی‌بینیم اما در ایران اسلامی رزمایشی بزرگ و حماسه‌ای عظیم برای کمک به همدیگر آغاز شده و ادامه دارد.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه در ماجرای کرونا اقشار مختلف همت کردند و از مال و وقت خود خالصانه گذشتند و برای کمک به هم‌نوعان و جامعه اسلامی خود هزینه کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

خطیب جمعه اقلید به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی بین خانوارهای بی‌بضاعت در سطح شهرها و روستاها اشاره و بیان کرد: در شهرستان اقلید نیز تاکنون چندین هزار بسته معیشتی، در رزمایش مواسات، همدلی «کمک مؤمنانه» بین نیازمندان توزیع شد ه است.

طالبی با تقدیر از همراهی خیران، از پزشکان و پرستارانی که علاوه بر دوری از خانواده‌‎هایشان، در راستای کمک به هم‌نوعان خود تا مرز شهادت پیش رفتند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار