کد خبر: ۸۴۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 08 May 2020

مساجد به پایگاه‌های جمع آوری کمک برای نیازمندان تبدیل شده اند

تابناک/امام جمعه کوهبنان گفت: مساجد به پایگاه‌های جمع آوری کمک برای نیازمندان تبدیل شده اند و همگان برای اجرای رزمایش مدنظر مقام معظم رهبری در میدان حضور پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در آئین نماز جمعه کوهبنان با اشاره به اپیدمی کرونا اظهار کرد: این شرایط فقط مختص ایران نیست و در اکثر کشورهای جهان بروز کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های بی دریغ کادر بهداشت و درمان گفت: طبق توصیه کارشناسان باید در این دوران رعایت نکات بهداشتی را به صورت ویژه مدنظر قرار دهیم.

جعفری با اشاره به برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید کشور اظهار کرد: نمازگزاران باید با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در این آئین حضور پیدا کنند.

امام جمعه کوهبنان گفت: ایران موفق شده است با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان از سایر کشورها در حوزه مدیریت کرونا موفق تر عمل کند.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی اظهار کرد: مساجد به پایگاه‌های جمع آوری کمک برای نیازمندان تبدیل شده اند و همگان برای اجرای رزمایش مدنظر مقام معظم رهبری در میدان حضور پیدا کرده اند.

جعفری گفت: مسئولان هم در این شرایط باید نواقص را بررسی و در جهت رفع آنها برآیند.

طبق اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان امروز نمازجمعه در ۱۱ نقطه استان کرمان شامل شهرهای رودبار جنوب، زهکلوت، کهنوج، فاریاب، منوجان، نودژ، فهرج، ریگان، کوهبنان، پابدانا و بافت برگزار شد. وضعیت این شهرها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا سفید اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار