کد خبر: ۸۴۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 08 May 2020
 

تابناک/نماز جمعه امروز در 3 شهر رضوانشهر ، سیاهکل و پره سر که اوضاع کرونایی آنها سفید اعلام شده است با رعایت فاصله و دستور العمل های بهداشتی اقامه شد.

 
اقامه نماز جمعه در 3 شهر گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ امام جمعه رضوانشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه گرفتاری و بلا  آزمایش الهی است ، گفت : بزرگان دین در این مواقع صبر ، شکیبایی ، توکل به خدا ، مواسات و نیکوکاری را به مسلمانان توصیه کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در ادامه مشارکت بیشتر خیران در رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه ، نظارت کامل بر بازار و پرداخت حقوق کارگران سد شفارود را  از مسئولان خواستار شد.
در پره سر رضوانشهر هم امروز نماز جمعه اقامه شد.
امام جمعه این شهر با اشاره به فراگیری ویروس کرونا در جهان گفت : در حالیکه در کشورهای پیشرفته مردم در فروشگاه ها برای ارزاق عمومی با همدیگر درگیر می شوند در ایران اسلامی همدلی مردم در قالب رزمایش مردمی مواسات جلوه زیبایی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد از تلاش های کادر درمانی برای کنترل این بیماری قدردانی کرد.
در سیاهکل هم امروز با رعایت فاصله اجتماعی و دستوالعمل های بهداشتی نمازجمعه اقامه شد.
امام جمعه سیاهکل در خطبه های نمازجعه این شهر با اشاره به اجرای رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه گفت : این رزمایش تدبیر رهبر معظم انقلاب برای کاهش آلام خانوارهای آسیب دیده ناشی از کرونا است که به حق مردم و خیران در اجرای آن سنگ تمام گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی در ادامه به نام گذاری امسال بنام سال جهش تولید هم اشاره کرد و گفت : فعالان اقتصادی با تحقق این شعار موجبات شکست تحریم های ظالمانه دشمنان را می توانند فراهم کنند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار