کد خبر: ۸۴۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 07 May 2020
تابناک/سیدمحمدی گفت: تلاش دسته جمعی از سوی مردم و مسئولان، سبب سیر نزولی کرونا در شهرستان شده است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(پنج‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به فراگیری ویروس کرونا در کل جهان، شاهد این هستیم که کلیه ساختارهای اجتماعی، سیاسی، ورزشی و ... تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ایران بعد از چین جز نخستین کشورهایی بود که دچار این ویروس شد افزود: با تلاش‌ها و توجه مردم، امروز این ویروس به حد کنترل رسیده اما هنوز خطر کرونا در کمین زندگی عادی مردم است و نباید به آن بی توجه بود.

 

وی گفت: از هفته دوم فروردین این بیماری در صومعه‌سرا سیر نزولی پیدا کرده که مرهون تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و به ویژه بهداشت و درمان هستیم که ایثارگرانه و شبانه‌روزی ازخودگذشتگی کردند و توانستند در این بحران بزرگ شهرستان را به خوبی مدیریت کنند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تعداد مریض‌های کرونایی ما در شهرستان امروز به تعداد انگشتان دست رسیده است تصریح کرد: در صددیم بیمارستان امام خمینی(ره) را عاری از بیماران کرونایی کنیم تا بیمارستان به حالت عادی و طبیعی برگردد و نسبت به خدمات رسانی در بخش‌های دیگر قدم برداریم.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بازاریان در این مدت همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند و امروز شهرستان در وضعیت خوبی قرار دارد و مردم عملگرایانه و مسئولانه عمل کردند.

 

وی با بیان اینکه خیرین نیز وارد میدان عمل شدند و بسیاری از کمبودهای بخش بهداشت و درمان را هموار کردند تا مشکلات رفع شود اظهار کرد: تلاش دسته جمعی از سوی مردم و مسئولان سبب سیر نزولی کرونا در شهرستان شده است.

 

سیدمحمدی افزود: 2 اسفند زمانی به استقبال انتخابات رفتیم که قبل از آن با برف سنگینی مواجه بودیم و خسارت‌های زیادی را به زیرساخت‌های شهرستان وارد کرده و قبل برف هم باد به 2 هزار خانوار خسارت زده بود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه با همه این مشکلات، مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و انتخابات در یک فضای خوب و آرام برگزار شد گفت: در اصل انتخابات به‌ویژه حدود سه هزار نفر که برگزار کننده انتخابات بودند هیچ خدشه‌ای وارد نیست و با تایید شورای نگهبان بر انتخابات مهری علیه حواشی انتخابات زده شد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات تمام شد و بعد از انتخابات همه موظفیم در کنار همدیگر با انسجام در راستای خدمت به مردم قدم برداریم تصریح کرد: مسئولان با همت بالایی در راه خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و نگاهی به مسائل و حواشی ایام انتخابات نداشته باشند.

 

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: به واسطه انتخابات و با توجه به شرایط، رقابت 2 قطبی صورت گرفته بود که فقط مختص به همان زمان انتخابات بود و باید از آن فضا دور شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به فصل کشاورزی و تامین آب زراعی برای کشاورزان اظهار کرد: قبل از سال ۹۹، دچار سیل‌هایی بودیم که سبب خسارتهای زیادی شد که جبران ناپذیر بود در این راستا مسئولان آب و کشاورزی در زمینه آب کشاورزی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه بخشداران، دهیاران و شوراها پای کار بیایند و کشاورزان برای اراضی خود تلاش کنند افزود: این روزها اگر بحران آب پیش بیاید، انتظار داریم کشاورزان آستین همت بالا بزنند و مسیر آب را هموار کنند.

 

سیدمحمدی گفت: همزمان با فصل کشاورزی برخی‌ها مشکلاتی را در آبرسانی همچون شکستن کانال‌ها ایجاد می‌کنند که سال گذشته هم با آن مواجه بودیم و مسئولان باید با نظارت بیشتر جلوی این کار را بگیرند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه طرح مواسات در سطح کشور در حال اجراست تصریح کرد: در همین راستا ۲ مرحله در شهرستان انجام شده و در هفته آتی هم سومین مرحله توزیع اقلام معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ بسته معیشتی از طرف دستگاه‌های اداری شهرستان توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: همه کارهایی که انجام می‌دهیم برای مردم است و باید برای مردم گزارش کار داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار