نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت بدون حد در اندیشه و کار جهادی، لزوم تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی و لزوم ثبات قدم در صراط مستقیم، لازمه حرکت گروه های جهادی است.
کد خبر: ۸۴۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 07 May 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مسئولان و کارکنان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه کار جهادی پایان پذیر نیست، اظهار داشت: امروز بسیج سازندگی به صورت انقلابی راه جهاد سازندگی را ادامه می‌دهد.

امام جمعه تبریز با ارزشمند دانستن کار جهادگران بسیج افزود: کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و ظرفیت وجودی انسان است، که می‌تواند ده‌ها و صد‌ها برابر، کیفیت و ارتقاء و گسترش یابد.

وی ارتقاء فکری و عملی جهادگران را مورد تاکید قرار داد، گفت: جهاد خدمت‌رسانی پیش از سود رساندن به گیرنده خدمت، به خود خدمت‌رسان سود میرساند. دل‌کندن از بهره‌های شخصی برای بهره‌رساندن به دیگران، دل را روشنی و ذهن و اندیشه را ارتقاء و اراده را قوّت می‌بخشد و فراتر از همه، رضای الهی را جلب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در محیط خدمت‌رسانی با اخلاق نیکو و عمل مؤمنانه رفتار کنید، ادامه داد: اجتناب از محرمات، تقید به مستحبات، فضای پیرامون خود را آکنده از عطر ایمان و عمل صالح کنید.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه کار‌های خود، پیشرفت‌های خود، موقعیت‌های خود، توانایی‌های روزافزون خود را به شکل هنرمندانه به اطلاع همگان برسانید، گفت: نشان دهید که جهاد موفق شما که فقط بر گوشه‌ای از ظرفیت‌های انسانی کشور متکی است، چقدر زیبا و شوق‌انگیز است.

وی بسیج سازندگی را مایه افتخار کشور دانست و گفت: جوانان جهادی و انقلابی این مجموعه با نقش آفرینی در حوزه اقتصادی، توسعه همه جانبه در پروژه بزرگ عمرانی را متجلی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، کارآفرینی، اشتغالزایی، عمرانی و محرومیت‌زدایی موفقیت های قابل توجهی را کسب کرده است، گفت: ارتقای سطح معیشتی مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور مطالبه امروز مردم و رهبری نظام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :