کد خبر: ۸۴۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 05 May 2020
 
 
تابناک/اجرای موفق پروژه حذف قبوض کاغذی یکی از دستاوردهای مهم شرکت در سال 98 بود .

محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان :

اجرای موفق پروژه حذف قبوض کاغذی یکی از دستاوردهای مهم شرکت در سال 98 بود .

مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت در سال 1398 را اعلام کرد .

دکتر محمداسماعیل هنرمند خاطرنشان کرد :  در سال 98 برای تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان گام های بزرگ و موثری برداشته شد .

وی گفت:  با تلاش کارکنان ساعی اين شركت و به رغم تنگناهای مالی موجود درسال 1398 ، بیش از 896 كيلومتر خطوط شبكه فشار متوسط (20 كيلوولت ) و شبکه فشار ضعیف بصورت زمینی وکابل خود نگهدار  ، برای  41035 مشترك جديد و رفع ضعف برق تعدادي از مشتركين قبلي (با توجه به رشد جمعيت و رشد مصرف برق) شهري و روستايي در كليه مناطق استان گيلان احداث شد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : در این بازه زمانی ، تعداد 831  دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفيت 139745 کيلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد  و بيش از 71 كيلومتر شبكه معابر هوائي و زمینی جهت روشنايي معابر درسطح شهر و روستا احداث شد ، براي مجموع شبكه روشنايی معابر فوق الذكر تعداد  5030  دستگاه چراغ  لاك پشتي با لامپ های گازی پربازده  نصب شد.

دکتر هنرمند یادآور شد : در سال 1398 تعداد یک روستا از مناطق محروم ، صعب العبور و کوهستانی استان گیلان از نعمت برق و روشنایی بهره مند شد.

وی تاکید کرد : باتوجه به چندین مرحله بارش برف سنگین در سالهای اخیر  ، عملیات بازسازی شبکه های آسیب دیده و فرسوده با سرعت و جدیت در دستور کار شرکت قرار دارد و از این رو در سال 98 بیش از 516 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده برکنار و با کابل خودنگهدار جایگزین و تعداد 2097 پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و 11903 پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب گردید .

هنرمند افزود : پیک بار مصرف در سال 98 در استان گیلان برابر با رقم 1594.4 مگاوات بود .

دکتر هنرمند اظهار داشت : در سال 1398 یکی از پروژه های مهم طرح ملی قبض سبز(حذف قبوض کاغذی برق) بود که به همت همکاران پرتلاش و همراهی مشترکین محترم بصورت کامل و باموفقیت در سطح شرکت و استان  انجام شد .

وی تصریح کرد : در حال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال 98، حدود 152 میلیارد تومان است .

هنرمند افزود : وصول مبلغ بدهی بخش های مختلف مشترکین به شرکت ، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت رسانی مطلوب تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد : ضروری است مردم شریف استان با به کارگیری راهکارهای مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط های کسب و کار  ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود ، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا کنند ، لذا امیدواریم با همکاری مشترکین محترم که همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان بوده اند  بتوانیم تابستان و فصل گرم پیشرو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم .

وی گفت : اینشرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و 477 هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار