نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برگزاری نمازهای جمعه و جماعت و انجام مناسک دینی شب های قدر در مناطقی که وضعیت آنها از نظر ابتلا به کرونا سفید اعلام شده است باید با رعایت شرایط بهداشتی و زیر نظر و تایید دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.
کد خبر: ۸۴۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 04 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار  در هجدهمین نشست ستاد استانی کرونای استان ایلام اظهارداشت: در اولین نماز جمعه بعد از کرونا به یاد درگذشت غریبانه متوفیان بیماری کرونا و تمام کسانی که در این بازه زمانی فوت شدند و خانواده های آنها به خاطر کرونا نتوانستند مراسم فاتحه بگیرند، مراسم ختمی برگزار خواهد شد.

وی در مورد پویش های عمومی کمک به نیازمندان هم افزود: در شهرستان ایلام با همکاری مردم و دستگاه های مختلف، چهار هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه و پویش امید و همدلی مشارکت کردند و در قالب این پویش یک هزار و ۴۰۰ بسته اقلام خوراکی ضروری اهدا شد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: از طرف بنیاد علوی نیز یک هزار بسته خوراکی به استان ایلام اهدا شد و ستاد اجرایی فرمان امام نیز سهم استان ایلام از دریافت اقلام خوراکی ضروری را از هشت هزار بسته به ۱۷ هزار بسته افزایش داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار