رضا البرزی با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه وتره بار در بازار همدان وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده است و از هفته آینده خربزه، زردآلو (از شهر‌های کاشان، شهریار و کرج) و توت سفید (از تهران) نیز به بازار همدان وارد می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 03 May 2020
رئیس اتحادیه میوه تره بار همدان از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی، گوجه‌سبز و موز خبر داد و گفت: قیمت این محصولات نسبت به ماه و سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، البرزی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، موز و گوجه سبز از ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه وتره بار در بازار همدان وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده است و از هفته آینده خربزه، زردآلو (از شهر‌های کاشان، شهریار و کرج) و توت سفید (از تهران) نیز به بازار همدان وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با اشاره به رو به اتمام بودن میوه هایی، چون سیب، پرتقال و کیوی در بازار خاطرنشان کرد: با آمدن میوه‌های نوبرانه در بازار، مردم تمایلی به خرید میوه‌های پاییزی مانند سیب، پرتقال و کیوی ندارند.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گرم هندوانه در بازار همدان بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی در بازار ۱۵ هزار تومان، خیار ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰، سیب زمینی ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و ملون ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ هزار تومان است البته قیمت صیفی‌جات رو به کاهش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار