نماینده مقام معظم رهبری گفت: وجود ایمان، تقوا ، بصیرت و دینداری و اخلاق و ویژگی‌های خوب، عامل اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 03 May 2020

ایمان، تقوا و بصیرت عامل اقتدار سپاه پاسداران است

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسوولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد، اظهار کرد: قدرت سپاه به تجهیزات و نیروی نظامی آن نیست بلکه ایمان و بصیرت نیروهای سپاه به تقویت و اقتدار آن کمک کرده است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی انسان‌های مخلص و متعهدی در بدنه ارتش و سپاه مشغول خدمت هستند و تحولات زیادی در نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: پاسداران سپاه به ویژگی‌های خاصی مانند اخلاق، بصیرت و دینداری مزین هستند عاملی که سبب برتری قدرت نظامی ایران بر کشورهای استکباری و آمریکا شده است.

وی بر تربیت و آموزش نیروهای جوان سپاه بر مبنای قوانین و دستورات دین مبین اسلام تاکید کرد و گفت: سپاه باید همچنان تلاش کند افرادی مانند شهید سردار سلیمانی و امثال آن تربیت کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: ابعاد مختلف زندگی مطهری و آثار و تالیفات این معلم بزرگ برای ما درس است.

وی با اشاره به تعبیر امام راحل(ره) گفت: شهید مطهری در قدرت ایمان و طهارت روح بی‌نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: شهید مطهری شخصیت بارز و منحصربفردی بود که تمام ابعاد و زوایای زندگی اش را بر مبنای دین بنا کرده بود.

به گفته وی، تحقیق و تفحص در آثار و منابع مطهری مورد تایید اسلام است.

وی در ادامه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت خدیجه (س)، این بانوی بزرگ اسلام را سرور زنان عالم دانست و گفت: حضرت خدیجه تمام ثروت و دارایی خود را در اختیار پیامبر (ص) قرار داد و در راه گسترش دین اسلام خرج کرد.

حسینی‌شاهرودی حضرت خدیجه، آسیه، مریم و فاطمه زهرا را جز چهار زن بزرگ اسلام دانست و افزود: بانوان جامعه اسلامی باید در زندگی فردی و اجتماعی آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی در ادامه به ماه رمضان و فضیلت‌های این ماه بزرگ اشاره کرد و اظهار کرد: همه ما باید از این روزها و شب‌های پرفضیلت بهره گیرم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه شب قدر از عظمت ویژه‌ای برخوردار است افزود: با جدیت بیشتری باید در سوره قدر تفحص و تدبر کنیم.

وی گفت: نزول قرآن بر قلب و روح پیامبر در شب لیله‌القدر بوده در این شب تمام امور عالم مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر بهره‌گیری از ماه رمضان و لیالی پرخیر و برکت قدر تاکید کرد و گفت: نظام هستی یک نظام کلی است، اطاعت از خدا و رسول خدا واجب است و طریق سعادت و رستگاری است.

وی با اشاره به اینکه قرآن یک کتاب آسمانی و جامع است و در آن به تمام ابعاد و زوایای انسان توجه شده است، اظهار کرد: عمل به دستورات قرآن جامعه را از بسیاری مشکلات و بدبختی‌ها نجات می‌دهد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار