مراسم تجلیل از ده معلم برتر استانی در سالن شهید سلیمانی استانداری آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 03 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به تاکید روایت ها و آموزه های دینی بر مقام معلم گفت: این که هر دانش آموزی بر اساس آموزه های معلم خود به کار خیری مشغول شود معلم او نیز در آن کار خیر سهیم خواهد بود و این مهم نشان دهنده اهمیت فعالیت آموزگاران است.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به نقش تعیین کننده معلم در جامعه گفت: شغل معلمی یک حرکت والای آموزشی و می توان گفت که معلمی شغل انبیا است.
آقای شهریاری افزود: تمام پیشرفت ها و افتخارات علمی مرهون تلاش های فرهنگیان است چرا که زیر ساخت های علمی توسط آنان در کشور ساخته می شود.
وی خاطر نشان کرد: این که در شرایط فعلی آموزش دانش آموزان تعطیل نشد و به صورت مجازی این مهم ادامه پیدا کرد قابل تقدیر است.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان همچنین بر پوشش تحصیلی بازماندگان تحصیلی مناطق محروم و کم برخوردار استان و توجه به ارتقا علمی و سرانه آموزشی استان تاکید کرد.
آقای حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این مراسم گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به موضوع آموزش و پرورش استان و توسعه سرانه آموزشی اختصاص یافته است که امسال امیدواریم این میزان بودجه افزایش یابد.
آقای محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: در هفته پیش رو از ۵۸۴ معلم برتر شهرستانی و ۲۴ معلم برتر استانی نیز تجلیل خواهد شد.
همچنین در پایان این مراسم از ده معلم برتر استانی نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار