جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا؛
استاندار آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای معتادین متجاهر به بیماری کرونا بستر‌های ساماندهی آنان اعم از محل نگهداری و قرنطینه مشخص شده و به زودی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 03 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلای افراد معتاد به کرونا گزارش نشده است افزود: به جهت حساسیت مسئله بویژه در معتادین متجاهر مقرر شد که بهزیستی به همراه دیگر دستگاه های مسئول از جمله نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به فراهم سازی مکان نگهداری و قرنطینه طبق دستورالعمل های بهداشتی و نیز جمع آوری آنان طی روزهای آتی اقدام نمایند.

وی با تاکید بر نقش فرهنگسازی در پیشگیری از اعتیاد افزود: بر اساس مصوبه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، نمایشگاه دائمی آگاهسازی از خطرات مصرف مواد مخدر برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در ارومیه راه اندازی می شود.

شهریاری در ادامه بر تسریع در تکمیل و افتتاح مرکز حرفه آموزی اجباری معتادین زارعان خوی، خانه تشکل های مردم نهاد پیشگیری و مبارزه با موادمخدر و اجرای کامل و اثربخش طرح یاریگران زندگی در مدارس تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار