رئیس ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات، رمضان امسال برنامه جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد در استان بصورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 02 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بابک ترابی ، بابیان اینکه جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد امسال بصورت حضوری نیست، اظهارکرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خیرین از سوی ستاد دیه کشور گرفته شده‌ است.

وی تصریح کرد: در این راستا، از ابتدای ماه مبارک رمضان مقدمات برگزاری گلریزان‌های مجازی را فراهم کرده‌ایم و برای جمع آوری کمک‌های خیرین و مردم از ظرفیت صداوسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

رئیس ستاد دیه استان کرمانشاه بابیان اینکه به منظور ترغیب آحاد مختلف جامعه به مشارکت در این طرح حسنه کلیپی تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود، عنوان کرد: همچنین طی روزهای گذشته در برنامه‌های ویژه افطار صداوسیمای کرمانشاه اطلاع رسانی در این رابطه به مردم استان شروع شده است.

وی افزود: خیرینی که قصد کمک مالی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب سیبای بانک ملی 0106342515007 و شماره کارت بانک صادرات 6037691990091043 به نام "ستاد دیه استان کرمانشاه" واریز کنند.

به گفته این مسئول طرح گلریزان مجازی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه از روزهای گذشته آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بابیان اینکه سال گذشته 120 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمانشاه آزادسازی شدند، گفت: مجموع بدهی این تعداد زندانی 215 میلیارد ریال بود که از این رقم 65 میلیارد ریال را توانستیم از شاکیان گذشت بگیریم.

ترابی در پایان زندانیان جرائم غیرعمد را شامل زندانیان غیرکلاهبرداری مالی، محکومیت مهریه، نفقه، مالی، تصادفات، حوادث کارگاهی و قتل شبه عمد اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار