کد خبر: ۸۴۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 29 April 2020

 

روحیه جهادی و پاسداری از حقوق مردم از ویژگی های انتخاب شهردار است

تابناک/گیلان نماینده منتخب مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخاب شهردار بومی بودن باید مد نظر باشد گفت: روحیه جهادی و جسور بودن، شجاعت داشتن و اهل تعامل بودن و پاسداری از حقوق مردم ویژگی است که باید در انتخاب شهردار مورد توجه قرار گیرد.

احمد دنیامالی امروز در جلسه شورای اداری بندر انزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در حوزه عزل و نصب مدیران شایعات نباید مورد توجه قرار گیرد و اگر قرار باشد مسئولین دستگاه ها جابجا شوند این اقدامات چارچوب خاص خود را دارد و قطعا آنهایی که خوب کار می‌کنند و مردم از آنها راضی هستند اصلاً نباید نگران باشد زیرا اصل، رضایت خلق خداست که رضایت الهی را به دنبال دارد.

وی با تبریک روز شوراها و با بیان اینکه طی چند سال اخیر شوراها همدلی بیشتری پیدا کردند تصریح کرد: در آخرین نشست با اعضای شورای انزلی قرار شد تا بر اساس شاخص هایی که در کشور وجود دارد بر همان مبنا یک شهردار قوی برای شهر انتخاب شود.

دنیال مالی با بیان اینکه در انتخاب شهردار بومی بودن باید مد نظر باشد زیرا شهردار بومی بهتر می تواند مسائل شهر را رسیدگی و برای رفع آن اقدام کند گفت: روحیه جهادی و جسور بودن، شجاعت داشتن و اهل تعامل بودن و پاسداری از حقوق مردم ویژگی است که باید در انتخاب شهردار مورد توجه قرار گیرد.

نماینده منتخب مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه بودجه ادارات انزلی و با تاکید بر اینکه نسبت تخصیص ها به اعتبارات قابل قبول نیست گفت: بودجه شهرستان قطره چکانی و بسیار غیر ملموس است که بتوان با آن کاری انجام داد؛ ولی بدانیم در هر شرایطی با پیگیری و استمرار از استان قطعاً می‌توان دستاوردهای خوبی برای شهرستان داشته باشیم.

دنیامالی تاکید کرد: همه ما دست در دست یکدیگر برای منافع مردم و نظام باید تلاش کنیم و اگر منافع مردم و نظام به خطر بیفتد با کسی تعارف نخواهم داشت.

اسماعیل حیدری آزاد نیز در این جلسه، با بیان اینکه سال گذشته سال پر حادثه ای بود، گفت: همدلی و همراهی مردم و مسئولین بهترین راه حل برای برطرف شدن مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کرونا به نحو احسن در انزلی انجام شد، افزود: توانستیم از اولین شهرستان‌هایی باشیم که در پیشگیری از کرونا عملکرد موفقی داشته باشیم.

فرماندار انزلی ادامه داد: حضور خیرین در حوزه های مختلف در این زمینه بسیار اثرگذار بود ضمن اینکه از زحمات کادر درمانی که بیشترین نقش را در این خصوص ایفا کردند نباید غافل باشیم.

حیدری آزاد گفت: سال گذشته علی رغم همه محدودیت ها که در کشور و به تبع آن در انزلی بود در هفته دولت ۶۵ پروژه با ۷۱ میلیارد تومان اعتبار و در دهه فجر نیز ۶۶ طرح با ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد که در مجموع بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبار پروژه های دهه فجر و هفته دولت از سوی دستگاه‌های مختلف افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بندر انزلی تاکید کرد: باید از تمام پتانسیل انزلی و حتی اهالی شهرستان خارج از منطقه که دارای فکر و ایده هستند نهایت استفاده را برای توسعه شهرستان در سایه وحدت و همدلی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار