مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 28 April 2020

برگزاری مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو، در رابطه با مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه، مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد استان زنجان را برگزار می‌کند.

وی در رابطه با نحوه برگزاری مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز یک فایل صوتی که شامل یک آیه از یک جز است در کانال تلگرام نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به آی‌دی nahadaizu@ در اختیار کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان قرار می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان پس از مراجعه به کانال تلگرام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و یا معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان و دانلود فایل صوتی جزئی از قرآن و گوش دادن به آن پس از گوش دادن به این فایل‌های صوتی آنچه را که از فایل‌ها یاد گرفتند در فایل PDF بعد از دانلود و پرینت یادداشت کرده و به صورت حضوری به دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد زنجان تحویل دهند.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در رابطه با دومین راه شرکت در مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از گوش دادن به فایل‌های صوتی آنچه را از فایل‌ها یاد گرفتند را با ذکر نام و نام خانوادگی، گروه، دانشگاه، شماره همراه، جز و آیه مورد نظر به آیدی mosabeghequran۹۹@ ارسال کنند.

نقی‌لو با بیان اینکه مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان دارای جوایز نفیسی است، اظهار کرد: علاوه بر قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر به همه شرکت‌کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه آیه‌های زندگی ویژه ماه مبارک رمضان در سه سطح ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء برگزار می‌شود، افزود: لزوما نباید جزءها متوالی باشد. برای مثال فرد می‌تواند در ۱۰ جزء از جزء‌های مختلف شرکت کند و شرکت‌کنندگان می‌توانند ۱۰ جزء کامل، ۲۰ جزء کامل و یا ۳۰ جزء کامل نوشته‌های خود را ارسال کنند و نیازی به ارسال روزانه نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان نوشته‌های خود را به صورت فایل Word و یا PDF به آی‌دی ذکر شده ارسال کنند و یا پس از اتمام یکی از سه سطح مسابقه آن را به دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه آزد اسلامی استان تحویل دهند.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار