نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ؛
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پی درگذشت عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد .
کد خبر: ۸۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 25 April 2020

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، متن این پیام بدین شرح است :

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت آیت الله امینی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تالم گردید

زندگی سراسر خیر و برکت آن استاد راحل، مشحون از تعلیم و تعلّم و تبلیغ، مبارزه و انقلابیگری ، حمایت و همراهی امام و انقلاب و پشتیبانی ولی فقیه، و مجاهدت در تحقیق و تالیف و تدریس و الگویی فاخر برای طلاب علوم دینی بود که در طول سالهای مبارزه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در تمام سنگرها سعي بر آن داشت تا آنچه به كار مردم می آيد را بیان کند و به رشته تحرير درآورد ، او ناصحی امین و ناقدی دلسوز ، و آمری عامل برای پاکی و صداقت و اخلاص و تقوی بود

اینجانب ارتحال عالم پارسا ، معلم اخلاق، استاد برجسته حوزه و شخصیت انقلابی امین امام و رهبری ، آیت الله ابراهیم امینی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری ،مراجع عظام تقلید و شاگردان و بیت معظم آن فقیه مهذب و ربّانی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و بردباری برای بازماندگان مسالت دارم.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

سید مهدی قریشی با اشاره به نحوه آموزش در فضای مجازی گفت : مدیران و معلمان باید نسبت به رعایت موازین شرعی و اخلاقی در آموزش های مجازی خود حساسیت بیشتری داشته باشند.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب آموزش و پروش برای تحصیل دانش آموزان در این ایام گفت: در شرایط کنونی گسترش بیماری کرونا نباید به ادامه تحصیل دانش آموزان لطمه وارد کند.
آفقای شهریاری با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی تمامی مراکز آموزشی به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری، گفت: متاسفانه تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس موجب وارد شدن برخی مشکلات در فرایند آموزش در بین دانش آموزان شده است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب وزارت آموزش و پرورش برای جلوگیری اخلال در فرایند آموزش در بین دانش آموزان، گفت: آموزش و پرورش با طراحی نرم افزار شاد تلاش دارد تا در شرایط فعلی و بصورت مجازی فرایند آموزش را در بین دانش موزان ادامه دهد.
آقای شهریاری ادامه داد: متاسفانه بر اساس گزارش های دریافتی برخی از دانش آموزان در استفاده از این اپلیکیشن دچار مشکل شده اند که ضروری است وزارت آموزش و پرورش مشکلات موجود در استفاده دانش آموزان از این نرم افزار را رفع کند.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در برخی از مناطق استان به دلیل مشکلات اینترنت و نبود سخت افزارهای لازم دانش آموزان امکان استفاده از این نرم افزار آموزشی را ندارد افزود: آموزش و پرورش استان با استفاده از سایر ابزارهای آموزشی روند ادامه تحصیل دانش آموزان در این مناطق را فراهم نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: 56 درصد از دانش آموزان عضو شبکه آموزشی شاد هستند و سایر دانش آموزان از طریق جزوات، سی دی و فلش تحت آموزش قرار میگیرند.

در پایان از مسئولان و دست اندرکاران شورای آموزش و پرورش استان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار