رئیس کمیته امداد شهر سربند خبر داد:
      رئیس کمیته امداد شهر سربند گفت: خیران و نیکوکاران و ستاد نماز جمعه شهر هندودر مقدار ۶۰۰ کیلو گوشت به خانوارهای نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۸۴۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 22 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، کاظم علی فدائی افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در پی اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان ،  مواسات مؤمنانه به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان خیران و نیکوکاران شهر هندودر به کمک ستاد نماز جمعه شهر چند رأس گوسفند و یک رأس گاو به ارزش ریالی بیش از ۱۵ میلیون تومان نذر  قربانی و گوشت آن را بین بیش از ۵۰۰ خانواده مددجوی تحت حمایت و نیازمندن توزیع کردند.
وی با اشاره به اینکه خیران همواره در مناسبت های مختلف یاری رسان این نهاد در امدادرسانی به نیازمندان هستند یادآورشد: این کمک ها از محل مساعدت های مردمی بوده و این نهاد همچنان آماده دریافت کمک های خیران برای اطعام نیازمند در ماه مبارک رمضان است.
وی از افتتاح اولین کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهر هندودر به همت خیران، نیکوکاران و ستاد نماز جمعه شهر هندودر خبر داد و گفت: در این کارگاه چهار عدد چرخ خیاطی وجود دارد که ۶ نفر از مددجویان تحت حمایت و خیران در حال تولید ماسک هستند.
وی افزود: کارگاه خیاطی مددجویان با ظرفیت حداقل تولید هزار عدد ماسک در روز ، در محل مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت شهر هندودر آغاز به کار کرده است.
رئیس کمیته امدادسربند ادامه داد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته با خیران مقرر شد مواد اولیه همچون پارچه،کش، نخ و مواد استریل به صورت رایگان در اختیار مددجویان شاغل در این کارگاه خیاطی قرارگیرد.
فدائی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت های خیران نیک اندیش ظرفیت تولید این کارگاه در چند روز آینده تا ۱۵۰۰ عدد در روز برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار