سرگرد پاسدار علی جعفری عنوان کرد: در این سال ها که از انقلاب گذشته لحظه لحظه به محبوبیت سپاه میان ملت افزوده شده است چرا که سپاه از بدو تشکیل با وجود مشکلات فراوان در فعالیتهای بزرگ انقلاب از دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سازندگی و محرومیت زدایی و مقابله تهاجم نظامی و هجمه اقتصادی دشمنان در کنار مردم بوده است.
کد خبر: ۸۴۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 20 April 2020

سرگرد پاسدار علی جعفری فرمانده سپاه ناحیه هفتکل ضمن عرض تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب امام راحل، به همین مناسبت در نشست خبری عنوان کرد: در این سال ها که از انقلاب گذشته لحظه لحظه به محبوبیت سپاه میان ملت افزوده شده است چرا که سپاه از بدو تشکیل با وجود مشکلات فراوان در فعالیتهای بزرگ انقلاب از دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سازندگی و محرومیت زدایی و مقابله تهاجم نظامی و هجمه اقتصادی دشمنان در کنار مردم بوده است.

وی افزود: جایگاه سپاه نیاز به توصیف ندارد، همان جمله امام خمینی رحمت الله علیه که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود حق مطلب را ادا کرده است امروز هم سپاه در شرایط فعلی برای عبور از بحران نقش اول را داشته و پرچمدار سازندگی در مناطق محروم و آسیب دیده می باشد.

فرمانده سپاه هفتکل ادامه داد: کارنامه پر افتخار سپاه در عرصه های مختلف با این پشتوانه میتواند دستاوردهای بزرگتری را برای نظام و مردم هدیه کند.

اگر نبود نقش تعیین کننده سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمنان اینگونه توسط دشمنان مورد حمله قرار نمی گرفت.

فلسفه وجودی سپاه صرفاً یک نهاد نظامی نبوده و یک نهاد ارزشی و بر اساس این ویژگی هایش در هر زمان و مکان با هر ماهیتی برای حفظ انقلاب و امید آفرینی ملت نقش ایفا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار