کلانتری خبرداد:
  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ دست گان و ۳۰ هزار عدد ماسک برای ارگان‌هایی که نیاز داشته‌اند، تولید کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۴۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 20 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسین کلانتری در دیدار با حسین رجب‌صالحی معاون امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با معرفی توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در تولید ماسک و گان برای مقابله با کرونا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان مرکزی، کارگاه خیاطی و دوخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک که ذیل سرای نوآوری تکنولوژی نساجی در زمینه تولید لباس مدارس، لباس‌های صنعتی و ... فعالیت می‌کند به کارگاه تولید ماسک بهداشتی تبدیل شد تا بتوانیم بخشی از کمبود‌ها را در این زمینه جبران کنیم.
وی یادآور شد:  تاکنون تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ دست گان خاص برای بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک و تعدادی لباس خاص برای استفاده پزشکان و پرستاران در بخش‌های بیماران کرونایی در این کارگاه تولید شده و حدود ۳۰ هزار عدد ماسک نیز برای فرودگاه‌های کشور، راه‌آهن و شهروندان اراکی تولید و تحویل شده است.
در این جلسه و دیدار مقرر شد روزانه ۵۰۰ دست گان توسط سرای نوآوری تکنولوژی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برای آرامستان‌ها طراحی و تولید و به نماینده سازمان تحویل شود و یک نمونه لباس کار هم برای مجموعه‌های خدمات شهری طراحی و دوخته شود تا در جلسات آتی نسبت به عقد قرارداد بین دانشگاه و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار