رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز عنوان کرد:
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به شرایط رکودی عرضه میوه در بازار گفت: اندک میوه‌هایی که در بازار مشاهده می‌شوند، میوه‌های سردخانه‌ای هستند و هنوز میوه‌های بهاری و تابستانی از درختان چیده نشده‌اند.
کد خبر: ۸۴۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 20 April 2020

عبدالرضا جمالی‌پور با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در فصلی قرار داریم که تقریبا میوه‌های زمستانی رو به اتمام است و هنوز میوه‌های بهاری و تابستانی نیز وارد بازار نشده‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که وجود دارد اکنون در وضعیت رکودی عرضه میوه در بازار هستیم و اندک میوه‌هایی که در بازار مشاهده می‌شوند، میوه‌های سردخانه‌ای هستند و هنوز میوه‌های بهاری و تابستانی از درختان چیده نشده‌اند.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: اکنون میوه‌هایی که در بازار وجود دارند، سیب و پرتقال است اما میزان عرضه این محصولات نیز کم است. قیمت هر کیلوگرم سیب در بازار اهواز حدود ۵۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پرتقال نیز حدود ۱۳ هزار تومان است.

جمالی‌پور عنوان کرد: با توجه به شرایط رکودی عرضه میوه در بازار، وضعیت خرید میوه توسط مردم نیز چندان مطلوب نیست زیرا تنوع میوه‌ها بسیار محدود است و در این زمینه با توجه به این محدودیت تنوع، مردم رغبت چندانی به خرید میوه ندارند.

وی با اشاره به عرضه میوه تابستانی در بازار اهواز خاطرنشان‌کرد: اگر شرایط کرونا به باغدار اجازه برداشت دهد و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، احتمالا در اواسط اردیبهشت ماه شاهد آغاز عرضه میوه‌های بهاری و تابستانی در بازار خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار