شهردار مشکین دشت سال ۹۹ را متفاوت ترین سال عمرانی این شهر قلمداد کرد و گفت: شهروندان منتظر تغییرات جدی در حوزه عمران و آبادانی شهر باشند.
کد خبر: ۸۴۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 18 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ شهردار مشکین دشت با بیان اینکه شروع سال نو با معاون عمرانی جدید در شهرداری، شهر مشکین دشت تبدیل به کارگاه عمرانی شد ، افزود: همزمان با انتصاب نجف برزگران به عنوان معاون عمرانی شهرداری مشکین دشت استارت اجرای چندین پروژه عمرانی در سال جدید در دستور کار است .

موسوی ضمن تشریح برخی از پروژه های در دست اجرای شهرداری، افزود؛ در راستای توسعه و ارتقای سرانه های ورزشی در مشکین دشت سالن ورزشی شهرک بعثت احداث خواهد شد که در حال حاضر در مرحله تجهیز کارگاه می باشد.

وی با بیان اینکه احداث مجموعه ورزشی بعثت از جمله پروژه های عمرانی مهم مورد تاکید اعضای پارلمان شهر مشکین دشت در سال گذشته بوده که در سالجاری با نگاه ویژه به مرحله اجرا گذاشته شده است.

موسوی در ادامه اظهار داشت؛ در طراحی این مجموعه ورزشی بخش های مختلفی برای علاقمندان به ورزش هایی از قبیل فوتسال، والیبال، بسکیتبال و برخی ورزشهای انفرادی در نظر گرفته شده است.

موسوی در تشریح سایر پروژه های در حال انجام شهرداری به ادامه روند احداث بلوار شهدای ارتش اشاره کرد و افزود؛ یکی از خواسته های شهرک نشینان تعریض و اصلاح خیابان و تبدیل آن به بلوار بود که با پیگیری و تلاش های شهرداری پس از سالها با مالکان زمین های مجاور توافقی حاصل شد و در حال حاضر در مراحل تکمیلی زیرسازی و جدول کشی و آماده سازی جهت روکش آسفالت می باشد .
وی در ارتباط با تکمیل کنار گذر بلوار امام خمینی، اذعان کرد؛ کنار گذر شرقی بلوار امام خمینی (ره) هم اکنون در مراحل زیرسازی و آماده سازی پیش از آسفالت قرار دارد که با تکمیل این کنار گذر محلی برای ورزش، پیاده روی، دوچرخه سواری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسوول در ادامه خاطر نشان کرد؛ اجرای عملیات زیر سازی فاز دوم کمربندی شهید حاج قاسم سلیمانی در محور غربی خیابان آرامستان بهشت فاطمه (س) در حال اجراست و در صورت موافقت شورای شهر فاز دوم این کمربندی نیز قبل از پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

شهردار مشکین دشت در پایان به آغاز سایر پروژه های عمرانی شهرداری طی روزهای اخیر اشاره کرد و افزود؛ در حال حاضر اکیپ لکه گیری معابر در محله حسن آباد، بلوار دکتر حسابی، خیابان شهید مطهری، بلوار امام خمینی محدوده پمپ بنزین خسروی و … در حال برطرف کردن نقاط آسیب دیده و ترمیم آسفالت هستند و تا چند روز آینده در راستای ترمیم اکثر نقاطی که نیاز به لکه گیری دارد اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار