استاندار هرمزگان گفت: در سراسر هرمزگان کار و تلاش گسترده برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جریان دارد.
کد خبر: ۸۳۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ 02 February 2020

تلاشی گسترده برای ارائه خدمات مطلوب در جریان است

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فریدون همتی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان حاجی آباد به مناسبت دهه مبارک فجر، عنوان کرد: خدماتی که در همه مناطق کشور ارائه می‌شود و دستاوردهایی که شاهد آن هستیم، به برکت انقلاب اسلامی است. 

وی ادامه داد: در دهه فجر سال جاری، پروژه های بزرگی در حال افتتاح است که نشان می‌دهد با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر علیه کشورمان، کارها و اقدامات بزرگی در ایران اسلامی انجام شده است. 

استاندار هرمزگان افزود: در سراسر استان هرمزگان و در بخش‌های مختلف طرح ها و پروژه‌ها با تلاش گسترده و همدلی همه مجموعه ها در حال اجراست تا بتوانیم همواره خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم. 

همتی با بیان اینکه هرمزگان از بهترین نقاط برای فعالیت‌های کشاورزی در کشور است، تصریح کرد: روند توسعه گلخانه های کشاورزی در هرمزگان روبه رشد است. 

وی گفت: جوانان تحصیل کرده در حوزه کشاورزی، می توانند در این عرصه فعالیت های بزرگی در هرمزگان داشته باشند و ما زمینه اشتغال و مشارکت آنها در امر تولید و صادرات محصولات کشاورزی را فراهم می کنیم. 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سیاست راهبردی استان در این زمینه، تولید صادرات محور است تا بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال به رونق تولید کمک کنیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار