علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ایام پایانی سال تا کنون بیش از ۹۰۰ تن میوه با نرخ دولتی در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۳۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 15 April 2020

حفظ اشتغال اولویت صنعت معدن استان سمنان خواهد بود - خبرگزاری بازار ...

علی تشنه دل در اولین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: در ایام پایانی سال تا کنون ، ۶۱۴ تن پرتقال و ۲۹۹ تن سیب با نرخ دولتی ویژه تنظیم بازار شب عید در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع گسترده کالاهای اساسی که از اسفندماه سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه دارد تصریح کرد: ۲۳۰ تن برنج پاکستانی ، ۲۵۰ تن برنج هندی ، ۸۰ تن گوشت منجمد مرغ و ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۸ تن شکر در ایام نوروز ۹۹ و پایانی سال در سطح استان عرضه شده است و طرح توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از پایان فروردین ماه در سطح استان آغاز می شود .

علی تشنه دل با اشاره به بازرسی های صورت گرفته در این مدت افزود: در طرح نظارتی نوروز ۹۹ ، ۵۸۰ مورد پرونده تخلف طی ۷۵۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی تنظیم و به مراجع زیربط ارجاع شده است.

تشنه دل اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر ۵۹۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته است که ۴۴۰۰ مورد پرونده تخلف با ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال تنظیم شده است.

وی در پایان افزود: طی ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور ، استان سمنان از نظر رضایت مندی مردمی در رسیدگی به شکایات مردمی با ۷۷ درصد رسیدگی به شکایات رتبه چهارم در کل کشور را دارا می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار