کد خبر: ۸۳۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 14 April 2020

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات ارزشمندی در زمینه رشد علمی و فرهنگی کشور و این منطقه داشته است، هرچند جای تعالی بیشتر در این حوزه وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار رییس و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان باوی ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی سال جدید را برای همه ما مبارک دانسته و عیدی مان را فرج امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود تمام سختی ها کار تحصیل و پرداختن به علم همچنان ادامه دارد و تدریس و تحصیل به شیوه های جدید در حال انجام است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: برگزاری کلاس ها به صورت مجازی با ارائه شیوه های جدید علاوه بر دور نماندن از تحصیل باعث صرفه جویی هزینه ها نیز شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیماری کرونا امتحانی برای همگان است گفت: این امتحان برای فردی که بیمار می شود، فردی که معالجه می کند، فردی که تحقیق و مطالعه انجام می دهد و برای آن گروه های جهادی که برای سلامتی مردم در حال پاکسازی محیط و سایر اقدامات هستند آزمونی بزرگ است، آزمونی که امیدواریم خداوند متعال کمک کند تا از آن سربلند بیرون بیاییم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران باوجود همه آشوب‌ها و فتنه‌های دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته همواره در تمام امتحانات سربلند بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون مردم فتنه ها و اتفاقات بسیاری را پشت سر گذاشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی اظهار داشت: پیشرفت در زمینه آموزش پس از انقلاب بسیار زیاد بوده است، اما با این وجود هنوز تعداد زیادی به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده اند که دستگاه های علمی و آموزشی باید این استعدادها را شکوفا کنند.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: امیدواریم دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در راستای شکوفایی استعدادها و پرداختن به بازماندگان از تحصیل هر روز پیشرفت کرده و موفق عمل کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این دیدار گفت: بحران کرونا که همه دنیا را در بر گرفت، دانشگاه ها را نیز به تعطیلی کشاند که البته برخی کلاس ها در دانشگاه آزاد به صورت مجازی در حال برگزاری است.

دکتر سلطانعلی میر بیان کرد: برگزاری کلاس مجازی در سیستان و بلوچستان با گستردگی و پراکندگی زیاد بسیار کمک کننده بوده و در حال برنامه ریزی برای اجرای کلاس ها در مقاطع مختلف هستیم.

وی افزود: برگزاری کلاس ها به صورت مجازی ایراداتی از جمله عدم دسترسی همه دانشجویان به اینترنت را نیز دارد که در حال بررسی موضوعات برای رفع آن هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در زمینه بیماری کرونا برخی مراکز این دانشگاه در حال بررسی طرح های تحقیقاتی و پژوهشی هستند و برخی اساتید نیز مقالاتی در این رابطه منتشر کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار